Microsoft CRM alapú oktatási rendszert vezettek be az IQSOFT-John Bryce-nál
Szalay Dániel, 2005. február 18. 14:19
A Griff-CRM Kft. Microsoft CRM alapú oktatási rendszer bevezetéséről állapodott meg az IQSOFT-John Bryce Kft.-vel - tájékoztatott Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. igazgatója. Az oktatóközpontban bevezetett CRM rendszerrel a számítástechnikai oktatás még színvonalasabb lehet.
"Ez a könnyen és gyorsan beindítható training rendszer a tanfolyamok értékesítésének és szervezésének támogatására, sokat lendít az oktatócégek hatékonyságának javításában" - mondja Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. igazgatója. A Ládonyi János vezette cég egyik kiemelt szolgáltatása az oktatással, továbbképzéssel foglalkozó szervezetek napi működésének segítése informatikai megoldásokkal annak érdekében, hogy könnyebben és eredményesebben dolgozhassanak. "A működés vezérfonala a vevő, a hallgató központúság, ami segíti az oktató cégeket és intézményeket további új ügyfelek megnyerésében és a meglévők hosszú távú megtartásában" - teszi hozzá az igazgató.
A bevezetendő rendszer a Microsoft CRM ügyfélkapcsolati megoldására épül, és integráltan működik a megszokott irodai alkalmazásokkal (például Microsoft Outlook, Word vagy Excel), illetve a tanfolyam logisztikai célrendszereivel.
"Az IQSOFT-John Bryce Kft. a professzionális szakmai háttérben és a jól szervezett, átlátható működésben látja a siker nyitját. ISO minőségbiztosítással rendelkezünk, ezt erősíti és teljesíti majd ki az ISO folyamatokat is integránsan kezelő CRM rendszer, amellyel reményeink szerint
tovább javítjuk versenyképességünket" - egészíti ki Szedő Miklós, az oktatócég ügyvezető igazgatója.