SAO-Synergon szolgáltatási megállapodás az Erste Bankkal
forrás Prim Online, 2005. február 21. 11:10
A Synergon Informatika Rt. leányvállalata, a SAO-Synergon Kft. (SAO)
szolgáltatási szerződést kötött az Erste Bank Hungary Rt.-vel IT
infrastruktúrája egyes részeinek működtetésére. A szerződés a Synergon
és a SAO közötti magas fokú integráció és együttműködés eredménye.
Az Erste Bank Hungary Rt. a szerződéssel informatikai rendszerének gazdaságosabb és magasabb színvonalú működtetését kívánja megvalósítani. A SAO a szerződésben vállalja, hogy magas szintű hibaelhárítási szolgáltatást nyújt Help-Desk rendszerén keresztül a bankfiókok és a központi informatikai rendszer számára. A szolgáltatás kiterjed a munkaállomások, szerverek és a kommunikációs rendszer, valamint az egyéb fióki infrastrukturális eszközök hardveres és szoftveres hibaelhárítására. A szerződés továbbá magában foglalja a központok és fiókok közötti, illetve a kifelé mutató adatkommunikációra vonatkozó hibaelhárítást is.
A fenti feladatokon túl ellátja a telefon-alközpontok, telefonkészülékek, az ezekhez tartozó telekommunikációs vonalak, alközpontokhoz tartozó egyéb berendezések hibaelhárítását, az alközponti állomások bővülése esetén a szükséges mértékű hálózatépítést és az ehhez kapcsolódó alközpont programozást.