Kirowski Rt.: 70 százalékos forgalomnövekedés 2004-ben
MTI Sajtóadatbank, 2005. február 23. 08:47
A kirowski Rt. 2004-ben 1,24 milliárd forintos forgalmat ért el, ami az
előző évhez képest 70 százalékos bővülés, öt év alatt pedig ötszörös
növekedés - közölte a társaság kedden. Az MTI-hez eljuttatott
közleményében a társaság ismerteti: az interaktív ügynökségek és
e-business szolgáltatók évi 8-10 milliárd forintos magyarországi piacán
a kirowski Rt. piacvezető.
A társaság 2005-ben árbevételének 30-40 százalékos növelését tervezi, és a magyar piacon megszerzett vezető szerepének megtartása mellett terjeszkedni kíván a térségben. A célországok között Szlovákia, Csehország, Románia és Horvátország szerepel.
Kovács Zoltán vezérigazgató beszámolója szerint a cég gyors növekedése mögött az internethasználat jelentős bővülése, továbbá a vállalatok ugrásszerűen megnőtt hirdetési és fejlesztési költései állnak.
A magyar vállalat az idei növekedési terveit az internetfelhasználók magyarországi táborának további gyors bővülésére alapozza. A kirowski prognózisa szerint az internet penetráció jelenlegi fejlődési üteme a következő két évben is a tavalyihoz hasonló lesz. A szélessávú internet-kapcsolat árának évi 15-20 százalékos csökkenése pedig az internetethasználók számának további növekedését idézi elő.
Az 1996-ban magánszemélyek alapította kirowski Rt. az on-line marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást. Számos iparág vezető nemzetközi és magyarországi vállalata számára teljesít megbízásokat. A tavalyi év kiemelkedő munkái közé tartozott a Magyar Nemzeti Bank intranet portáljának megvalósítása, továbbá a T-mobile teljes on-line arculatváltásának elkészítése.
A cég ügyfelei között van egyebek közt az Axelero Internet, a Coca-Cola, a Groupe SEB, a HP, a KFKI, a L'Oreal és a Matáv.