A MicroStrategy-t választották két IBM kereskedelmi megoldás integrálásához
forrás Prim Online, 2005. március 1. 14:11
A MicroStrategy, az üzleti intelligencia szoftverek vezető szállítója
ma közzétette, hogy a MicroStrategy Üzleti Intelligencia platformja
fogja integrálni az IBM két különböző kereskedelmi megoldását.
Az IBM Workplace kereskedelmi egységek üzemeltetésére és a kereskedelmi termékmenedzsment részére kifejlesztett moduljaihoz jelenleg csak a MicroStrategy ajánl Üzleti Intelligencia megoldást. Érthető, hogy a MicroStrategy Üzleti Intelligencia platformját választották az IBM kereskedelmi megoldásainak integrálásához, hiszen komoly tapasztalattal rendelkezik a kereskedelmi piacon. Az IBM "munkahelyi" kereskedelmi megoldásai magukba foglalják az IBM Lotus, Tivoli és WebSphere szoftver komponenseit.
A MicroStrategy Üzleti Intelligencia platformja, az IBM WebSphere Portal technológiájának segítségével stabil integrációt nyújt, mely lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy figyelemmel kísérhessék és ezzel támogassák a kiskereskedők vásárlási, árképzési, készlet és kedvezmény igényeit. A MicroStrategy megoldása interaktív és rendkívül kifinomult üzleti intelligencia Dashboardokat is magába foglal, melyekkel az ügyfelek egyszerűen kezelhető felületen keresztül kísérhetik figyelemmel, elemezhetik a vállalati alkalmazásokat, adatokat, és készíthetnek jelentéseket.