TopCall az idei CeBIT-en

forrás Prim Online, 2005. március 7. 14:40
A Dicom anyavállalattal és az Inubit AG partnercéggel közösen megjelenő TopCall International AG olyan megoldásokat ismertet Hannoverben a nagyvállalatok számára, melyek segítségével a kritikus üzleti kommunikációs folyamatok egységesen, egyetlen platformon valósíthatók meg, gyakorlatilag minden lényeges kommunikációs médium alkalmazásával.
A hannoveri kiállításon, március 10. és16. között a következő szolgáltatások lesznek a fókuszban:

- Egységes kommunikációs platform minden média (biztonságos üzleti e-mail, fax, SMS, Voice-mail, XML, EDIstb.) számára,
- A korábban emberi közreműködést igénylő üzleti folyamatok automatizálása, kockázatcsökkentés a kritikus projektekben,
- Folyamat-optimalizálás a munkafolyamat-menedzsment eszközök segítségével,
- Kommunikációs alapú üzleti folyamatok modellezése, monitorizálása és menedzselése, a B2B, P2P, B2C feladatok megoldására egyaránt.
- Valós idejű hang-integráció az üzleti alkalmazásokban,
- Különféle portálok (WebEDI, XML, UML),
- RFID alkalmazások támogatása kommunikációs folyamatokkal.

A Hall1/6a illetve Hall4/ E67 számú standokra látogatók élő bemutatókon és személyes konzultációkon ismerkedhetnek meg azokra az egyedi igényekre optimalizált TopCall-megoldásokkal, amelyek elősegítik a pénzügyi, ipari, telekommunikációs, gyártási, kereskedelmi ágazatokban működő cégeket a „valós idejű vállalat”-tá válás folyamatában.
A helyszínen egyúttal a magyar látogatók is megtekinthetik a bemutatót, továbbá a helyszínen ajánlat-kérésre, konzultációra, kapcsolatfelvételre van lehetőség a magyarországi leányvállalattal.