A Renault a HP-t választotta globális outsourcing partneréül
forrás Prim Online, 2005. március 21. 12:15
A következő öt évben a HP menedzseli, illetve fejleszti a Renault
globális asztali gépes környezetét. A 150 millió dollár értékű
megállapodás értelmében a HP az élvonalbeli autógyártó cég 87 ezer
felhasználójának nyújt támogatást a világ 26 országában.
A megállapodástól a Renault azt reméli, hogy az IT-környezetek szabványosítása nyomán a szolgáltatási szintek is javulnak és mérséklődnek a költségek. Az autóipari óriás az együttműködésből további előnyökre számít a költséggazdálkodás, az innováció és a minőségszabályozás terén is. A megállapodás konkrétan a Renault asztali PC-ire, munkaállomásaira, helyi és hálózati nyomtatóira és a videokonferenciák lebonyolítását támogató berendezéseire terjed ki.
A HP 7x24 órás helpdesk és online webes támogatást (eSupport) biztosít, eszköz- és licenckezelési szolgáltatást nyújt, valamint mobil megoldásokkal támogatja a kézi számítógépekkel megvalósított elektronikus levelezést és intranetes kommunikációt.
Ezen túlmenően a HP szakértői központot (Expertise Center) állít fel a Renault részére, amely tanácsadással és gyakorlati támogatással segíti a vállalatot számítástechnikai feladatai elvégzésében. A franciaországi létesítmény asztali, mobil, hardver- és szervermegoldásai, illetve innovációi segítségével a Renault tovább javíthatja működési hatékonyságát és csökkentheti költségeit.
Az üzleti és informatikai működést összehangoló HP Adaptive Enterprise stratégia jegyében indított projekt célja, hogy jobban felkészítse a Renault technológiaközpontú funkcióit a nyereséges növekedés és a globalizációs stratégia támogatására.