Ericsson: multimédiás ügyfélkapcsolati központ biztosítótársaságnak
forrás Prim Online, 2005. március 28. 19:26
Az Ericsson Solidus eCare megoldása fontos szerepet játszik egy új, többhelyszínes multimédiás ügyfélkapcsolati központ beindításában Svédország egyik legnagyobb biztosítótársasága, a Folksam részére.
A megoldás rövidebb válaszadási időt és testre szabott támogatást nyújt, valamint megkönnyíti a mobilitás kialakítását és lehetővé teszi a szakértelmen alapuló híváskezelést.
Az Ericsson megoldása a Folksam 1600 ügyfélszolgálati dolgozója számára kínál teljes körül rugalmas kommunikációs lehetőségeket, ezáltal lehetővé téve bármely telefonról vagy bármely helyszínen a vállalati hálózathoz csatlakoztatott, softphone alkalmazással ellátott személyi számítógépről érkező hívások kezelését. A Solidus eCare megoldás az Ericsson MD110 konvergenciás kommunikációs rendszerén működik. Az Ericsson Mobil Mellék megoldása segítségével 400 alkalmazott jut távoli hozzáférési vagy barangolási lehetőséghez. A megoldás a hagyományos alközpontokkal megegyező funkcionalitást nyújt, és a mobilfelhasználók számára teljes körű hozzáférést nyújt a telefonközponti szolgáltatásokhoz, mint például az üzenetrögzítés és hívásátirányítás.
A Folksam Svédország-szerte több mint 60 irodával rendelkezik, amelyek mindegyike része lesz majd az új kapcsolati központnak. Az Ericsson megoldása biztosítja majd a hívásforgalom irodák közötti folyamatos oda-vissza irányítását, az ügyfelek igényeinek és a rendelkezésre álló erőforrásoknak megfelelően.
A megoldás lehetővé teszi a Folksam számára, hogy figyelemmel kísérje a forgalomterhelést, és ennek megfelelően ossza ki az erőforrásokat. A rendszer a Folksam segítségére van a hosszú távú trendek azonosításában és a jövőbeli erőforrások tervezésében is. Az MD110 megoldással történő teljes integráció révén a Solidus eCare a redundancia előnyeit is kínálja, ezáltal biztosítva, hogy az ügyfélszolgálat szerverproblémák esetén is tovább működhet.