CTIA Wireless: LG Electronics 520 négyzetméteren
forrás Prim Online, 2005. április 3. 10:11
Az LGE részt vett a 2005-ös CTIA Wireless kiállításon, amely március 14
és 16-a között került megrendezésre New Orleansban, Louisana államban.
A cég fő törekvése, hogy bekerüljön az első három mobilkészülék-gyártó
közé az észak amerikai piacon.
Az LG Electronics egy nagyméretű, 520 négyzetméter alapterületű kiállítási területen jelent meg a CTIA Wireless 2005-ön, hogy bemutassa élvonalbeli IT termékskáláját. A kiállított termékek között voltak olyan piacvezető készülékek, mint a 3.5 G-s HSDPA mobiltelefon, melynek első tesztjei sikerrel zajlottak Észak Amerikában, földi és szatelit DMB telefonok, WCDMA készülékek, 3D-s multimédiás telefonok a játékok szerelmeseinek, és MP3 lejátszóval is felszerelt nagy felbontású beépített kamerával rendelkező készülékek. Kiállításra kerültek továbbá olyan innovatív telekommunikációs készülékek, mint az EV-DO, az EDGE és a PTT telefonok, valamint a QWERTY kiosztású (PC) billentyűzettel rendelkező messenger készülék is, amely idén piacvezető termék lesz az USA-ban.
Észak-Amerika legnagyobb IT-showján, amelyet az amerikai CTIA (Cellular Telecommunications Industry Association) szervez meg minden év márciusában több mint 500 IT és távközlési cég vesz részt - olyanok, mint a Nokia, a Motorola, a Siemens, a Microsoft, az Intel és a Hewlett-Packard –, hogy a nagyközönség elé tárhassák legújabb fejlesztésű távközlési termékeiket, ideértve a mobiltelefonokat is.
Az LG Electronics észak-amerikai üzleti lehetőségeire és innovatív, felhasználó központú gyártási technológiáira támaszkodva kívánta vezető imázsát erősíteni a CTIA-n.
Az LG Electronics kiállította HSDPA mobilkészülékét - amelyet sikeresen teszteltek már mind Európában, mind az USA-ban - valamint 3 és 3.5G-s készülékeinek széles választékát, ideértve a csúcstechnológiát képviselő WCDMA telefonjait (négy típust, mint pl. az LG-U8180), ezzel is erősítve piaci vezető imázsát a harmadik generációs mobilkészülékek észak-amerikai piacán.
Több más piacvezető újdonság között a cég bemutatta a világ első földi DMB telefonját (LG-LT1000), szatelit DMB telefonját (LG-SB100), egymillió poligonos 3D game telefonjait (LG-SV360 és LG-KV3600), MP3-as lejátszóval is felszerelt nagy felbontású beépített kamerával rendelkező készülékét.
Figyelemre méltó továbbá a cég által kiállított két különböző típusú mobilkészülék (LG-VX8000 és LG-VX8100), amelyeket az USA első EV-DO szolgáltatását nyújtó Verizon Wireless számára, illetve az oldalra csúsztatható QWERTY messenger (LG-F9100), amelyet a Cingular Wireless részére készítettek. Kiállításra került továbbá egy GSM-re épülő 2.75 G-s EDGE készülék (LG-A7110), különböző PTT (push to talk) telefonok (LG-VX4700, LG-F7200, LG-AX4750 és az LG-VX4270) – vagyis azok az innovatív termékek, amelyekkel az amerikai mobilpiacot célozza meg a cég.
Az LG Electronics idén először 4-5 különböző stratégiai mobilkészülékkel is el fogja látni az USA legnagyobb CDMA szolgáltatóját, a Verizon Wireless-t, hogy ez utóbbi lendületbe hozhassa EV-DO szolgáltatását. Pozitív válaszként a Cingular 3.5G-s HSDPA szolgáltatására, mely feltehetőleg ez év második felében kerül bevezetésre, a cég készen áll a térhódításra az észak-amerikai mobilpiacon a következő generációs mobilkészülékekkel is, és be szeretne 2006-ban kerülni az első három mobilgyártó közé ezen a piacon.
Az LGE törekszik további lépéseket tenni a legnagyobb szolgáltatókon túlmenően az Alltel és a US Cellular felé is Észak-Amerikában és kész agresszív marketingkampányt folytatni annak érdekében, hogy a megőrizhesse az USA mobilpiacán a tavalyi évben kivívott kedvező pozícióját.
Az LG Electronics 27%-os piaci részesedést ért el Észak-Amerika CDMA szolgáltatásának piacán, ezzel második éve tartva vezető helyét, az IDC adatai szerint. A cég több mint 22 milliós CDMA és GSM mobilkészülék eladásával megerősítette vezető helyét az észak-amerikai piacon.