Marketingkiadásai miatt csökkent a T-Online profitja

MTI Sajtóadatbank, 2005. május 12. 10:05
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó, április 29-iki közgyűlésén már a teljes beolvadást is elfogadó T-Online internetes vállalat első negyedévi eredménye 18 százalékkal csökkent azoknak a marketingakcióknak a költségei miatt, melyeket Németországban a fizetős zeneletöltések, külföldön pedig a szélessávú internet népszerűsítésére indítottak.
A társaság EBITDA-eredménye 96.6 millió euróra csökkent.

Az első negyedévben a T-Online-nak 295 ezer új szélessávú internet (DSL) előfizetője lett Németországban, így összes német előfizetőinek száma elérte a 3,5 milliót. Franciaországban és Spanyolországban DSL előfizetőinek száma 50 ezerrel 410 ezerre növekedett.

A T-Online arra számít, hogy idei eredménye 300 millió euró lesz, alacsonyabb, mint a 2004-es 460 millió volt.

A frankfurti tőzsdei kereskedésben szerda délelőtt mind a Telekom, mind a T-Online árfolyama 0,8-0,9 százalékkal csökkent - 14,50, illetve 7,93 euróra.