Új kereskedelmi igazgató az OKI vezetőségben
forrás Prim Online, 2005. május 13. 09:00
Az OKI Systems (Magyarország) Kft. április 25-től új kereskedelmi igazgatót nevezett ki.
Barlavits Péter (37) április végétől tölti be az OKI Systems (Magyarország) Kft. kereskedelmi és marketingigazgatói posztját. Az új vezető az Oxford Brookes University Üzleti Karán szerezte meg menedzserdiplomáját 1998-ban. Karrierjét hosszú időn át az FMCG területen építette, ahol először a Pepsi-Cola International, majd a Kraft Jacobs Suchard Hungária Kft. key account illetve district menedzsere volt. Ezt követően a Ferrero termékeinek magyarországi disztribúciójáért volt felelős, országos értékesítési vezetőként.
Pályafutását 1999-től a B2B területen folytatta, ahol a NEC vizuáltechnikai képviseleténél helyezkedett el értékesítési igazgatóként, majd az ott eltöltött 2,5 év után kérték fel a Ringa Húsipari Rt. kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciójára, ahol a cég megszűnéséig dolgozott. Mielőtt az OKI Systems (Magyarország) Kft.-hez került volna, egy több milliárd forintos forgalmú kereskedelmi-disztribúciós cégcsoportnál tevékenykedett, ahol kereskedelmi igazgatóként 30 külföldi gyártócég márkaképviseletéért és termékeinek disztribúciójáért, a beszerzésért, értékesítésért, a cégcsoport marketing- és logisztikai területeinek és a külföldi leányvállalatok tevékenységének felügyeletéért tartozott felelősséggel.