Európai plazmatévépiac: az LG élre tör
forrás Prim Online, 2005. május 28. 18:57
Az LG az év végéig 300 000-ről 600 000-re növeli éves gyártókapacitását lengyel DTV gyárában, így készülve a plazma-tv-k iránti növekvő szükségletek kielégítésére. Ezzel egy időben olyan stratégiai lépésekkel szeretné európai marketingtevékenységét fokozni, mint a cég disztribúciós csatornáinak bővítése, termékbevezető reklámkampányok, valamint a forgalmazók részére megrendezésre kerülő promóciós események szervezése.
Az LG Electronics szeretné szorosabbra fűzni stratégiai partnerkapcsolatait a vezető helyi elosztókkal, így erősítve meg disztribúciós hálózatát. Az cég agresszív marketingpolitikájának fő oka a FPD (flat panel display) és a plazma tv-k iránt mutatott, nagymértékben növekvő piaci igény. A cég marketingaktivitásával 15%-os os piaci részesedést, s így első helyet szeretne elérni a plazma-tv-k piacán. Az LG célja a 2004-ben eladott félmilliós eladást 2005-ben megduplázza.
A csúcstechnológiájú lapos képernyők népszerűségére alapozva az LG Electronics azt tervezi, hogy a kiterjeszti a felső kategóriájú NDP (new display products) termékei, köztük a plazma- és LCD tv-k értékesítését.
Az LG Electronics arra törekszik, hogy a leányvállalatok egységesített marketingjének, tökéletesített üzleti folyamatainak és innovációs megoldásainak egymást felerősítő eredményeként csúcskategóriájú márka jöjjön létre.