IP kommunikáció Kapsch módra
Kovács Attila, 2005. május 31. 14:27
Idén már harmadszor került sor a Kapsch Telekom Kft. szakmai napjára,
most másodízben a Csillebérci Szabadidő Központ adott otthont. A közel
kétszáz regisztrált résztvevővel tartott rendezvényről, annak
fókuszáról a helyszínen Nagy Andrea, a kft. ügyvezető igazgatója
elmondta, hogy egyre szélesebb palettával, egyre komplexebb
megoldásokkal állnak a partnerek és végfelhasználók rendelkezésére.
Az idei szakmai nap fókuszában néhány technikai újdonság állt. A Kapsch
a Nortel Networks eszközhátterével az IP piacon világszínvonalat
képvisel, ugyanez értendő az Ericssonnal közösen a mobilitás terén
képviselt eszközökre, megoldásokra. Nagy Andrea arra is felhívta a figyelmet. hogy mindkét említett szállító révén a Kapsch hazai piacán az egyre több alkalmazást tartalmazó kontaktcenterek is jelentősen terjednek. A legfontosabb call center referenciák: Magyar Telekom, Első Pesti Telefontársaság, Sykes Közép-Európa Kft. Az ügyvezető igazgató asszony kiemelte, hogy május hónap folyamán a Kapsch –a magyar cégén belül - speciális feladatra fókuszált új irodát nyitott Győrben, ahol magasan kvalifikált munkatársak a Magyar Telekom részére különféle rendszertámogatási feladatokat látnak el.
A szakmai napon a következő témákban hangzottak el technikai előadások: Nortel IP-telefónia megoldások az intézményi hálózatokban; contact center újdonságok; Kapsch-Ericsson, avagy az intézményi kommunikáció jövője; IP alapú video megfigyelő rendszer a Kapschtól. Egyes előadásokat az eszközök, rendszerek bemutatója is kísérte. A résztvevők működés közben láthatták a Nortel Networks Multimedia Communication Server (MCS) 5100 rendszert, valamint az IP alapú videomegfigyelő rendszert, amelynek rendszerintegrátora a Kapsch, szoftverét az Xpert, hardver-elemeit pedig az Aspectis cég szállítja.
Nagy Andrea kitért arra is, hogy a kft. 2004-hez képest idén 5-10 százalékos forgalom-növekedést tervez.