A megnyitót követően több - alkalmazásokra, illetve technikai megoldásokra kiélezett - szekcióban peregtek az előadások. A pénzintézeti területekről (Generali-Providencia, Winterthur Life (CH), Citibank, Budapest Bank) érkezettek az adattárház alapú, ügyfélközpontú megoldásokról és pozitív hatásaikról, a SAS-eszközök kockázatkezeléshez nyújtott támogatásáról, valamint a csalások felderítéséhez és a díjkalkulációhoz nagy hatásfokkal alkalmazható adatbányászati megoldásokról számoltak be. A kormányzati szekcióban a KSH-nál és az APEH-SZTADI-nál bevezetett SAS-alkalmazásokról hallottunk beszámolót. Ez utóbbi hivatal ma már nemcsak a személyi jövedelemadó bevallások és az ezekhez kapcsolódó munkáltatói adatszolgáltatások, de az év elejétől hatáskörükbe tartozó TB-járulékbeszedések alapját képező járulékbevallások feldolgozását is a SAS alapú bevallásfeldolgozó rendszerével oldja meg.
Mivel az éleződő piaci versenyben egyre nagyobb fontossága lesz az ügyfélkezelés színvonalának, érthető, hogy nagy keletjük volt a CRM-ről, azaz az ügyfélkapcsolat-kezelésről szóló előadásoknak. Gyakorlati megoldással a Westeln 900 marketingigazgató-helyettese, Tóth Rózsa szolgált, aki a cégénél már két éve üzemelő és az elért sikereken felbuzdulva folyamatosan továbbfejlesztett MArketing Információs Rendszerükről (W900MIR) beszélt, amely a különböző elvárásokkal ás igényekkel rendelkező ügyfélszegmensek meghatározásával "testre szabott" termékek, szolgáltatáscsomagok bevezetéséhez nyújt segítséget.
Mivel a 80/20 szabály alapján a vállalkozások bevételeinek 80 százaléka az ügyfelek 20 százalékától származik, alapvető fontosságú, hogy azonosítani tudják az értékes ügyfeleket, illetve képesek legyenek egy átfogó és egységes vállalati ügyfél-érték modell meghatározására. Az előadás egy ilyen modell felállításának tanulságait és annak a W900MIR-be történő integrálásával és felhasználásával kapcsolatos tapasztalatokat taglalta.
A technológiákról, termékekről szóló előadások bemutatták a SAS System legújabb, 8-as verzióját, amely az alapját képező IDA-nak (Information Delivery Architecture) köszönhetően rugalmas, nyitott és bővíthető, adattárház alapú információs rendszerek fejlesztését teszi lehetővé. Az OLAP architektúrájú üzletiintelligencia-megoldásokkal és a döntéstámogatás webes megoldásaival a SAS Institute és a KFKI Isys munkatársai ismertették meg a résztvevőket. Az adatbányászati megoldásokról, konkrétan a SAS Enterprise Miner nevű eszközéről pedig az előadók arra hívták fel a figyelmet, hogy a fentieket alkalmazva, a rejtett összefüggések feltárását követően felderíthetők a csalások (pl. a bankkártyáknál), profitábilitáselemzések készíthetők, és az ügyfél-lemorzsolódási, illetve -szegmentációs vizsgálatoknál is jó hatásfokkal alkalmazható a fenti technika. S mivel ezek a megoldások megbízható, gyors hardverhátteret igényelnek, IBM- és Compaq-előadások is elhangzottak (utóbbi a front-office CRM megoldások üzleti előnyeit is taglalta).
Az estébe nyúló, caribi show-val záruló rendezvény fő támogatója az Andersen Consulting és a KFKI Isys volt, a CRM-szekciót a PricewaterhouseCoopers szponzorálta, de a rendezvény színvonalának emeléséhez a Compaq, a DTI Consulting, az IBM és az Új Calculus is hozzájárult.