Ügynökségi adservert fejlesztett az Adverticum
forrás Prim Online, 2005. június 13. 13:05
A múlt hét végén megrendezett ügyféltalálkozója keretében jelentette be
az Adverticum Rt., hogy a mintegy 200 site által használt "Adverticum
AdServer for Publishers" mellett elkészült Magyarország piacvezető
AdServerének ügynökségek számára kifejlesztett változata is.
A fejlesztési és üzemeltetési kérdések megbeszélésére rendezett workshop keretében - Szutor Ferenc kereskedelmi igazgató helyzetismertetése után - Pónya Péter AdServer fejlesztési igazgató számolt be a közelmúlt új fejlesztéseiről. Az előadás közben hangzott el, hogy az online médiumok körében már korábban is rendkívül népszerű AdServernek (a Webaudit szerinti top 10 portálból kilenc ezt használja) elkészült az ügynökségi változata is, amely funkcióiban kimondottan az online reklámügynökségek igényeihez lett szabva. "Az Adverticum AdServer for Agencies - amellett, hogy megkönnyíti a kampányok elindítását több portálon is - a rendszerbe bevont online médiumok révén olyan B2B piactér alkalmazásokat is lehetővé tesz minden ügynökség és minden médium számára, amelyet eddig csak az Adverticum Network tagjai használhattak" - foglalta össze a rendszer legfőbb előnyét a fejlesztési igazgató. A most debütáló terméket máris használatba vette több ügynökség.
A prezentációk után megkezdődött a workshop, ahol az AdServer fejlesztői igyekeztek minden ötletet, megjegyzést, fejlesztési igényt megvitatni, és azt azonnal egy online tudásbázisba rögzíteni. A magas részvételi arány és a kialakult kellemes hangulat is hozzájárult ahhoz, hogy igen jelentős mennyiségű anyag gyűlt össze, amit a cég beépít fejlesztési tervébe.