Egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál
forrás Prim Online, 2005. június 15. 10:47
Integrált értékesítési és ügyfélszolgálati rendszer épül ki az Alerant
Rt. vezetésével a Debreceni Vízmű Rt.-nél, a Debreceni Hőszolgáltató
Rt.-nél és a Debreceni Cívisház Rt.-nél.
A 2007. február végéig tartó fejlesztés során olyan egységes Intranetes/Internetes felület jön létre, melyen keresztül az ügyfelek közvetlenül tájékozódhatnak folyószámlájukról, illetve mérőállásokat juttathatnak el a szolgáltatókhoz. A cégek ügyintézői - az adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények betartása mellett - az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi információt könnyen elérhetik a rendszerből.
Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (pl. szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.
A létrejövő megoldás a BEA integrációs technológiáján alapul, így alkalmas dobozos szoftverek, valamint egyedi alkalmazások integrálására is. A fejlesztések BEA WebLogic alkalmazásszerver alapon, Java technológiával, szabványos J2EE elemek felhasználásával folynak. Az üzleti folyamatok építését, futtatását a BEA WebLogic Integration munkafolyamat támogató eszközön végzik.