A Websense a 2004-es év piacvezetője a webes tartalomszűrés terén
forrás Prim Online, 2005. június 19. 09:47
A Frost & Sullivan a Websense-nek ítélte a 2004. évi Frost &
Sullivan Piacvezetői Díját a webes tartalomszűrés piacán. A Frost &
Sullivan szerint a Websense azért lett piacvezető, mert az üzleti
folyamatok minden területén kiváló teljesítményt mutatott fel; a
dinamikusan változó piaci körülményekhez jól tudott alkalmazkodni, erős
versenystratégiákat fejlesztett ki, és végül de nem utolsó sorban a
legmagasabb eladásokat produkálta.
A Frost & Sullivan elemzői egy mélyreható, kétlépcsős kutatás során választották ki a Websense-et. Megvizsgálták a pályázók bevételét, ágazaton belüli piaci részesedését, majd a résztvevőket bevételeik növekedésének mértéke, tevékenységük jövedelmezősége és piaci/műszaki innovációik alapján rangsorolták.
A Frost & Sullivan értékelése szerint, a Websense figyelemre méltó növekedési rátája segítette elő, hogy a cég 2001-óta folyamatosan piacvezető legyen. Az újításokra és az új üzleti megoldásokra összpontosítva a cég 2004-ben is az ágazat növekedési rátáját felülmúlóan fejlődött – áll a Frost & Sullivan jelentésében. Mialatt piaci részesedése 2004-ben 1,2 százalékponttal nőtt, a jól csengő márka jól működő értékesítési csatornákkal párosodva tovább bővítette a 24 000-t is meghaladó, a világ minden részére kiterjedő ügyfélkört, amely több mint 19,8 millió felhasználót jelent.