Superbrands-díjas az est.hu

forrás Prim Online, 2005. június 20. 11:57
A tavalyi siker után a Pesti Est idén is megkapta a legerősebb márkáknak járó Superbrand minősítést, az est.hu újonnan lépett a legismertebbek és legelismertebbek sorába.
A ma már 44 országban működő független szakmai szervezet 15 tagú szakértői bizottsága valamennyi hazánkban bejegyzett fogyasztói márka közül választotta ki a Pesti Est ingyenes kulturális és szabadidős, valamint az est.hu online programmagazint.

Az est.hu országos online programmagazin célja, hogy összegyűjtse és a lehető leggyorsabban, áttekinthetően eljuttassa a kulturális, és szabadidős programokkal kapcsolatos információkat az online olvasókhoz. A tartalomszolgáltatás két fő területe egyrészt a kulturális programok adatbázison alapuló közlése, másrészt az ajánlók és egyéb kiegészítő információk magazinszerű megjelenítése. Az egész országot lefedő több ezer programhely gyűjteménye mellett a budapesti helyek gyors megtalálását három, különböző zoomolású térkép teszi könnyebbé a látogatók számára a használatot. A Superbrands-díjas est.hu-ról bővebb információ a http://www.est.hu/other/superbrands/ oldalon olvasható.

A Superbrands-díjazott Pesti Est mára teljes körű programmagazinná vált a kultúra valamennyi területén: a mozik műsora mellett helyet kapnak benne a színházak, a szórakozóhelyek programjai, a kiállítótermek műsora, az aktuális heti sport- és szabadidős rendezvények. Az ingyenes programmagazin fogalma és a Pesti Est név az elmúlt 13 évben összefonódott. Jelenleg 1320 budapesti terjesztési ponton szerezhetik be az olvasók az Est kiadványokat.

A Nemzetközi Superbrands Szervezet superbrand-definíciója alapján végezte el a márkák minősítését: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek." Legfőbb célkitűzése, hogy a legerősebb márkák történetének, eredményeinek, sikereinek széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsák a figyelmet.