A Legjobb ügyfélszolgálat címét nyerte el a Pannon GSM

forrás Prim Online, 2005. június 30. 15:24
A Pannon GSM nyerte el a Legjobb ügyfélszolgálat 2004 címet a Connect-olvasók szavazatai alapján. A 1220-as számon elérhető, a Pannon GSM hálózatából ingyenesen hívható ügyfélszolgálat teljes körű szolgáltatást nyújt az ügyfeleknek.
"Rendkívül büszkék vagyunk az elismerésre, hiszen a Pannon GSM tizenegy éves története során mindig kiemelten kezelte az ügyfélszolgálati tevékenységet, folyamatos fejlesztéssel törekedett arra, hogy ügyfelei ezen a téren is a legmagasabb minőségű szolgáltatásban részesüljenek. Külön öröm, hogy a díjat az olvasók szavazati alapján kaptuk" - mondta Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója.

A fejlesztések természetesen 2005-ben is folytatódnak: Pannon GSM ügyfélszolgálata idén videó call-centerét is elindította. A 1745-ös számon június 16-tól hívható videóügyfélszolgálaton regisztráló első 1500 számlás előfizető az ingyenes videótelefonáláson felül - melyet minden pannonos igénybe vehet az év végéig - kedvezményes multimédiás csomagot is kap, mellyel díjmentesen küldhet MMS üzeneteket, díjmentesen internetezhet, WAP-ozhat is a Pannon GSM hálózatán december 31-éig.

A Pannon GSM videótelefonálást is lehetővé tévő mobil szélessávú hálózata jelenleg Budapest belső kerületeiben elérhető, a lefedettség gyors ütemben bővül.