A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját

forrás Prim Online, 2005. július 6. 17:30
A Microsoft bejelentette, hogy július 8-án, pénteken - a Microsoft TechEd 2005 Europe-pal, valamint az Egyesült Államokban megrendezésre kerülő Microsoft Nemzetközi Partner Konferenciával egy időben - fogja bemutatni ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) megoldásának következő verzióját, a Microsoft CRM 3.0-t.
A Microsoft CRM 3.0 marketing-, értékesítési és ügyfélszolgálati funkciókat biztosít, a Microsoft Office és Microsoft Outlook programoknál már megszokott felhasználói környezetben. Az új, széles körű beállítási, testreszabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára a személyre szabott megoldások bevezetését, amelyek alacsony teljes bekerülési költség (TCO) mellett mérhető üzleti eredményeket biztosítanak.

A Microsoft CRM 3.0 tervezésekor nagy hangsúlyt fektettek arra a három kulcsfontosságú tényezőre, amely a korábbi verziók sikerességét is meghatározta: könnyű kezelhetőség, a vállalati igények teljes körű kiszolgálása, és a teljes bekerülés költség (TCO).



A Microsoft CRM 3.0 a Microsoft CRM jelenlegi felhasználói számára 2005. negyedik negyedévében lesz elérhető, magyar nyelven pedig majd 2006. első negyedévében jelenik meg.