Új szoftveres nyilvántartás és személyi változások az Est Indoor-nál
Kiss Ádám Zoltán, 2005. július 11. 14:55
Az Est Media vonzáskörzetébe tartozó Est Indoor új reklámmegoldások
bevezetésére készül, emellett jelentős személyi változások történnek a
cég vezetésében.
Az Est Indoor kampánytervezési rendszereit továbbfejleszti, új szoftverével rugalmas és tervezhető adatbázissal áll majd rendelkezésére az ügyfeleknek. A rendszer munkába állításának célja a jobb ügyfélkiszolgálás, amelyet az év második felétől egy fényképes adatbázis is segít: az ügyfelek online hálózaton megtekinthetik majd meg a poszterek és cardok lelőhelyeit, illetve előzetes információkat is kaphatnak a médiatervezéshez.
Az értékesítési adatok alapján az Est Indoor piacvezetőként zárta a május hónapot, 39%-os piaci részesedésével megelőzte versenytársait. A termékfejlesztés mellett az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása érdekében a közeljövőben ügyfél-elégedettségi vizsgálatot indít az Est Indoor. A felmérés célja, hogy a megrendelők igényeit és elvárásait részletesen megismerje a cég, és az eredményeket hasznosítsák az operatív és stratégiai munkában.
Személyi változások
Bíró Orsolya, az O-Zone/Est Indoor Kereskedelmi és Marketing igazgatója 2005. július 1-jétől önálló, független vállalkozásban folytatja tevékenységét a magyar médiapiacon. Vezetésével 62 millió képeslap került az O-Zone/Est Indoor terjesztési hálózatába, és 100 000 darab plakát megszületését koordinálta - magyar és nemzetközi vállalatok megrendelésére. Saját cége mellett ugyanakkor külső tanácsadóként vállal szerepet az Est Indoor további építésében, tapasztalataival erősítve a nagy lehetőségeket rejtő média fejlesztését.
Bíró Orsolya helyét az operatív irányításban Kosztolánczy György veszi át a Kereskedelmi és Marketing Igazgatói poszton, aki 2004 októberében érkezett az Est Médiához. Az új vezető feladata a jövőben az értékesítési és koordinációs csapat operatív vezetése lesz.
A stratégiai irányítás az Est Indoor-nál a jövőben is Bartucz László ügyvezető igazgató látja el.