Az OTP Magánnyugdíjpénztár is az SMS alapú promóciót alkalmazza
forrás Prim Online, 2005. július 25. 18:18
Az FMCG cégeknél már megszokott SMS promóciók után az OTP
Magánnyugdíjpénztár számára nyereményjátékkal egybekötött mobilos
promóciót szervezett az IKO New Media Kft. Míg az elmúlt években
leginkább a gyorsan forgó márkák használták az SMS promóciót, mostanra
azonban a konzervatívabbnak mondható pénzpiaci szereplők is
előszeretettel alkalmazzák; az OTP Magánnyugdíjpénztár például már
második alkalommal választja ezt az interaktív promóciós eszközt.
A piacvezető magánnyugdíjpénztár az idei évben 686 721 pénztártagnak küldött a 2004. évről számlaegyenleg-értesítőt postán. Azok a tagok, akik az értesítőben feltett kérdések helyes válaszainak betűjelét és a hétjegyű tagsági okiratszámot - nem emeltdíjas - SMS-ben június 15-e és augusztus 31-e között visszaküldik, megnyerhetik a 140 fényképezőgép egyikét illetve egy házimozi rendszert.