Átadta 7 milliomodik IP-telefonvonalát az Avaya
forrás Prim Online, 2005. augusztus 23. 11:51
Az amerikai Avaya Inc. bejelentette, hogy az IP-telefonrendszerek
szállítása terén átlépte a hétmilliós mennyiséget. A hétmilliomodik
vonalat India egyik vezető magánbankja, az ING Vysya Bank kapta.
Az ING Vysya az IP-re alkalmassá tett Avaya Contact Center Express nevű megoldásra támaszkodik új ügyfélszolgálatának kialakításakor, mely az ügyfelek részére szerte Indiában napi 24 órás, a hét minden napján elérhető telefonos banki szolgáltatásokat biztosít, lehetővé téve így a bank számára még több ügyfél kiszolgálását és a válaszidők lerövidítését.
Az Avaya azt is bejelentette, hogy idén a leszállított IP-vonalak mennyisége meghaladta a hagyományosakét, ami a piac növekedésének dinamikáját igazolja. A Synergy Research Group jelentése szerint a cég 2005. első negyedévében ismét vezető szállító lett a IP-telefonvonalak világpiacán, immáron sorozatban hatodszor őrizve meg vezető pozícióját.