A Citibank a hagyományos hitelkártyák terén vezeti a világmezőnyt. A most bevezetett ClickCredit termék azonban ezektől független, kizárólag az online kereskedelemben használható. Más hasonló termékekhez képest újdonság, hogy hozzá a bank garanciákat és hitelkártyáinál már közismert speciális szolgáltatásokat nyújt.
Az idei karácsonyi forgalomban, Amerikában várhatón 7,3 milliárd USD online forgalommal számolnak, ami ugyan 121 százalékkal nagyobb, mint a tavalyi, de még mindig csak a teljes forgalom 2 százaléka. Az akadályok között igen nagy súllyal szerepel, hogy a vevők az internetes vásárlást veszélyesnek tartják. A Citibank a piac legközismertebb hitelkártya-szereplőjeként most tekintélyével jelentősen megváltoztathatja a vásárlók érzelmi hozzáállását az online kereskedelemhez.
Hogy az új termékkel mindjárt lehessen is hol vásárolni, még mindig ugyanazon cégér alatt, a Citibank megnyitotta CitiPlaza online nagyáruházát is az interneten, amelybe olyan - nálunk is ismert - cégeket terelt be, mint a Barnes & Noble, a Dell Computers, a Disney Store, az IBM, a Nickelodean's Red Rocket, az Office Max, a Sharper Image stb.