Az elmúlt hat hónap alatt több mint 1 milliárd forintos árbevételt és ezzel együtt 21%-os eredménynövekedést könyvelt el a Nexon a tavalyi év azonos időszakához képest. A cég piaci pozícióját új megoldásokkal, illetve más szolgáltató HR üzletágának megvásárlásával erősítette.
Kifejezetten mozgalmas volt az elmúlt hat hónap a Nexon életében. Az évről évre stabil - az iparágban kiemelkedő - növekedést felmutató társaság portfóliójában tovább folytatódott az átalakulás, amely a humánügyviteli feladatokat bérmunkában ellátó nexONSOURCE üzletág töretlen sikerességét jelzi. A Nexon saját jól bevált megoldásaira - a nexONBÉR bérügyviteli és a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodás rendszerre - épülő outsourcing szolgáltatás a cég portfóliójából való részesedése az elmúlt fél év során tovább nőtt, így elérte a 40%-ot. A nexONSOURCE növekedésében jelentős szerepe volt a Nexon győri irodája látványos fejlődésének is, amely idén a Nokia és a Philips számfejtését kezdte meg és végzi sikerrel.
"A magyarországi trendeket és a Nexon eddig elért eredményeit figyelembe véve mind a nexONSOURCE szolgáltatásainak, mind a hazai bérszámfejtés-outsourcing piacának további fejlődésével számolhatunk az elkövetkező hónapokban, években is" - vázolja fel a legfontosabb trendet Angyal Gábor, a cég kereskedelmi igazgatója.
100 új ügyfélA Nexon 2005 első félévében 100 új ügyfelet szerzett, köztük olyan cégeket, mint az A.O.SMITH Kft., a Carl Zeiss Sport Optikai Kft., a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kereskedelmi Kft., a Deutsche Lufthansa, a HVG-Orac Lap- és Könyvkiadó Kft. vagy a Sews Komponens Európa Magyarország Kft.
Ezzel összefüggésben 2005. első féléve során egyre több cégnél került bevezetésre a 2004 szeptemberében bemutatott, a Nexon termékportfólió zászlóshajójának számító nexONBÉR. Az új ügyfeleknél történő bevezetéssel párhuzamosan a meglévő ügyfélbázisnál is folyik a korábbi, BERENC rendszer nexONBÉR-re történő átállítása.
"Mivel ez utóbbi feladat rengeteg szervezést, oktatást, adatkonvertálást, konzultációt igényel, így e feladatok gördülékeny megoldására külön projektcsapatot hoztunk létre" - mondta Héray Katalin, a Nexon marketingvezetője, aki megerősítette azt is, hogy a cég a BERENC program jogszabály követését legalább 2007-ig biztosítja minden partnerének.
A piacszerzési stratégia részeként a Nexon ez év májusában kivásárolta a GriffSoft Rt. bérügyviteli üzletágát, amely szervesen illeszkedik a cég hosszú távú üzletpolitikájába.
"Mostantól a Griffsoft bérprogramok felhasználói számára olyan továbbfejlesztett és integrált rendszert biztosítunk, melyben a bér, a HR és a munkaidő-nyilvántartás feladatait is egységes keretben kezelhetik" - nyilatkozta Ocskay Szilárd ügyvezető igazgató.
Európában is a legjobbak közt jegyzikA félév folyamán szintén kiemelkedő eredményeket ért el a Nexon oktatási üzletága. A 2004 januárjában alakult nexONEDU 2005. március közepén akkreditált felnőttképzési intézménnyé - és több területen vizsgaközponttá - vált, így a hallgatók az akkreditált programok esetében áfamentességet élveznek, illetve a tanfolyamok után a résztvevők akár 60 000 forintos személyijövedelemadó-kedvezményt vehetnek igénybe. A nexONEDU képzéseit ezen kívül nyilvántartásba vette a Fővárosi Munkaügyi Központ, így a 3 napnál és 15 óránál hosszabb időtartamú tanfolyamok a szakképzési hozzájárulás terhére elszámolhatóak.
A Nexon a humáninformatikai outsourcing és az oktatás területén elkönyvelt növekedése mellett negyedik helyezést ért el a Hewitt Inside Közép-Európa vállalataira kiterjedő Legjobb Munkahely-felmérésében. A Nexon így nem csupán egyike a legdinamikusabban növekvő hazai informatikai cégeknek, hanem az egyik legjobb csapattal és belső összetartással rendelkező magyar vállalat is.