Félúton a kétmilliárd felé - A NEXON évközi beszámolója
forrás Prim Online, 2005. szeptember 5. 16:44
Az elmúlt hat hónap alatt több mint 1 milliárd forintos árbevételt, és
ezzel együtt 21%-os eredménynövekedést könyvelt el a NEXON a tavalyi év
azonos időszakához képest. A magyarországi vállalatirányítási
rendszerek humán szolgáltatójaként a NEXON idén is nagyban hozzájárult
az emberierőforrás-folyamatok kiszervezésének töretlen fejlődéséhez,
miközben piaci pozícióját új megoldásokkal, illetve más szolgáltató HR
üzletágának megvásárlásával erősítette.
Kifejezetten mozgalmas volt az elmúlt hat hónap a NEXON életében. Az évről évre stabil - az iparágban kiemelkedő - növekedést felmutató NEXON portfoliójában tovább folytatódott az átalakulás, amely a humánügyviteli feladatokat bérmunkában ellátó nexONSOURCE üzletág töretlen sikerességét jelzi. Az NEXON saját jól bevált megoldásaira - a nexONBÉR bérügyviteli és a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodás rendszerre - épülő outsourcing szolgáltatás a cég portfoliójából való részesedése az elmúlt fél év során tovább nőtt, így elérte a 40%-ot. A nexONSOURCE növekedésében jelentős szerepe volt a NEXON győri irodája látványos fejlődésének is, amely idén a NOKIA és a Philips számfejtését kezdte meg és végzi sikerrel. "A magyarországi trendeket és a NEXON eddig elért eredményeit figyelembe véve mind a nexONSOURCE szolgáltatásainak, mind a hazai bérszámfejtés-outsourcing piacának további fejlődésével számolhatunk az elkövetkező hónapokban, években is." - vázolja fel a legfontosabb trendet An gyal Gábor, a NEXON kereskedelmi igazgatója.
100 új ügyfél
A NEXON 2005 első félévében 100 új ügyfelet szerzett, köztük olyan cégekkel, mint az A.O.SMITH Kft., a Carl Zeiss Sport Optikai Kft., a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kereskedelmi Kft., a Deutsche Lufthansa, a HVG-Orac Lap- és Könyvkiadó Kft. vagy a Sews Komponens Európa Magyarország Kft.
Ezzel összefüggésben 2005. első féléve során egyre több cégnél került bevezetésre a 2004 szeptemberében bemutatott, a NEXON termékportfolió zászlóshajójának számító nexONBÉR. Az új ügyfeleknél történő bevezetéssel párhuzamosan a meglévő ügyfélbázisnál is folyik a korábbi, BERENC rendszer nexONBÉR-re történő átállítása. "Mivel ez utóbbi feladat rengeteg szervezést, oktatást, adatkonvertálást, konzultációt igényel, így e feladatok gördülékeny megoldására külön projektcsapatot hoztunk létre." - mondta Héray Katalin, a NEXON marketing vezetője, aki megerősítette azt is, hogy a cég a BERENC program jogszabály követését legalább 2007-ig biztosítja minden partnerének. A piacszerzési stratégia részeként a NEXON ez év májusában kivásárolta a GriffSoft Rt. bérügyviteli üzletágát, amely szervesen illeszkedik a cég hosszú távú üzletpolitikájába. "Mostantól a Griffsoft bérprogramok felhasználói számára olyan továbbfejlesztett és integrált rendszert biztosítunk, melyben a bér, a HR és a munkaidő nyilvántartás feladatait is egységes keretben kezelhetik. " - nyilatkozta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója.
Európában is a legjobbak közt jegyzik
A félév folyamán szintén kiemelkedő eredményeket ért el a NEXON oktatási üzletága. A 2004. januárjában alakult nexONEDU 2005. március közepén akkreditált felnőttképzési intézménnyé - és több területen vizsgaközponttá - vált, így a hallgatók az akkreditált programok esetében áfa-mentességet élveznek, illetve a tanfolyamok után a résztvevők akár 60 000 forintos személyi jövedelemadó kedvezményt vehetnek igénybe. A nexONEDU képzéseit ezen kívül nyilvántartásba vette a Fővárosi Munkaügyi Központ, így a 3 napnál és 15 óránál hosszabb időtartamú tanfolyamok a szakképzési hozzájárulás terhére elszámolhatóak.
A NEXON a humáninformatikai outsourcing és az oktatás területén elkönyvelt növekedése mellett negyedik helyezést ért el a Hewitt Inside Közép-Európa vállalataira kiterjedő Legjobb Munkahely-felmérésében. A NEXON így nem csupán egyike a legdinamikusabban növekvő hazai informatikai cégeknek, hanem az egyik legjobb csapattal és belső összetartással rendelkező magyar vállalat is.