Az IHM ellenőrzi a kistelepüléseken élők postai szolgáltatását
forrás Prim Online, 2005. szeptember 6. 17:45
Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter a mai napon személyes tájékoztatást kért a Magyar Posta Rt. vezetésétől a mobilposta-program végrehajtásának tapasztalatairól, különös tekintettel azon településekre, ahol az új szolgáltatás bevezetése problémákba ütközött.
Az IHM határozott szakmai álláspontja alapján egészült ki a Magyar Posta Rt. új stratégiája azzal, hogy hosszabb távon a posta a település modern szolgáltatási központjává kíván válni oly módon, hogy ezeket a változtatásokat folyamatos társadalmi párbeszéd és konszenzus szellemében hajtja végre, a szolgáltatási minőség biztosításával.
Kovács Kálmán miniszter felkérte a Magyar Posta Rt. vezetését, hogy folyamatosan tájékoztassa a közvéleményt a mobil posta szolgáltatás bevezetésének eredményeiről és fogadtatásáról. Azon települések esetén, ahol a mobil posta bevezetése problémákat okozott, az érintett önkormányzatokkal állapodjon meg olyan megoldásban, amelynek eredményeképp a települések lakosai számára megnyugtató módon rendeződik a postaszolgáltatás helyzete.
Kovács Kálmán ezzel egy időben felkérte a tulajdonos ÁPV Rt.-t, hogy támogassa a Magyar Posta Rt.-t a fenti probléma megoldásában.