Konferencia az online reklám jövőjéről
forrás Prim Online, 2005. szeptember 21. 11:07
2005. szeptember 29-én, a Magyar Reklámhét rendezvénysorozatának
kiemelt eseményeként Napnál is világosabb – Internet, fogyasztók,
reklám címmel rendez az online reklámpiac jövőjével foglalkozó
mini-konferenciát a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete és a
Magyar Reklámszövetség Online Tagozata a budapesti Corvinus Egyetemen.
Az esemény szervezőinek célja, hogy a gyors ütemben fejlődő hazai online reklámpiac legfrissebb trendjeit, tendenciáit mutassák be a hallgatóknak. Az első kerekasztal során kutatócégek képviselői beszélgetnek majd többek között arról, hogyan változtak az elmúlt években a magyarországi internet-felhasználói szokások, hogyan befolyásolja az internet terjedése a médiafogyasztási szokásokat és a kutatók milyen új szolgáltatásokat terveznek az online reklámipar számára. Külön beszélgetés foglalkozik majd a kéretlen reklámlevelek, azaz a spamek szabályozásának kérdéseivel. A záró panelvitában online reklámügynökségi szakemberek és nagy hirdetők képviselői vitatják meg, hogy milyen lehetőségek állnak az interaktív technológiák további hatékony és szellemes kommunikációs felhasználása előtt.