Új Cisco KKV megoldáscsomag
forrás Prim Online, 2005. szeptember 22. 09:12
A Cisco Systems új termékcsaláddal jelent meg, amely kifejezetten a
kis- és középvállalatok számára kínál intelligens, könnyen kezelhető és
biztonságos hálózati megoldásokat. A Cisco Business Communications üzleti kommunikációs megoldáscsomag a
szegmens igényeihez szabott termékek és szolgáltatások mellett számos
támogatási és finanszírozási lehetőséget is tartalmaz, amelyekkel a
vállalkozások csökkenthetik költségeiket, javíthatják üzletmenetük
hatékonyságát, és fokozhatják versenyképességüket. A megoldás részeként
a Cisco piacra dobta kis- és középvállalati kategóriájú Cisco Catalyst
Express 500-as kapcsolócsaládját, IP-kommunikációs termékeinek
kínálatát pedig többek között új IPC-alkalmazásokkal, illetve további
XML-képes IP-telefonokkal bővítette.
A 20-250 alkalmazottat foglalkoztató kis- és középvállalatok számára készült Cisco Business Communications Solutions a cégek adat- és hangkommunikációjára egységes megoldást kínál. A rendszer „lelke” az új Cisco Catalyst Express 500-as kapcsoló, a telefónia-szolgáltatást az IP Communications Express Solution biztosítja, amely a Cisco ISR-útválasztók részeként a Cisco CallManager Express és a Cisco Unity Express szoftvereket is tartalmazza. Az eszközök beszerzéséhez a Cisco Capital számos kedvező lízingkonstrukciót is kínál.
A számos újdonságot kínáló Cisco Catalyst Express 500 sorozatú kapcsolók ideálisak a konvergált hálózatok megvalósításához. A vezetékes sebességű, 2. protokollrétegbeli, felügyelhető Fast Ethernet, illetve Gigabit Ethernet kapcsolócsalád biztonságos alapokat szolgáltat a hang- és adathálózatok, valamint a vezeték nélküli infrastruktúrák számára. A Cisco Network Assistant 3.0 hálózatfelügyeleti alkalmazás jóvoltából az ügyfelek és partnerek gyorsan és könnyedén konfigurálhatják a hálózataikat, és a kifejezetten a kis- és középvállalatok igényeihez kifejlesztett megoldásba WLAN-funkciókat, IP-kommunikációs szolgáltatásokat és más fejlett technológiákat építhetnek.
Az egyszerű, és mindent egy csomagban kínáló kommunikációs megoldás a Cisco CallManager Express és a Cisco Unity Express szoftverek legújabb verzióit is tartalmazza. A Cisco CallManager Express 3.3-as verziója 20-96 felhasználós, beágyazott „MeetMe” meghívásos konferenciafunkcióval, továbbfejlesztett hívásátirányítással és várakoztatással, valamint hatékonyabb biztonsági lehetőségekkel rendelkezik. A Cisco Unity Express 2.2-es verziójában az automatikus kezelői szolgáltatásokkal bővített alapszintű automatikus híváselosztó rendszer öt új nyelven vehető igénybe. A felsorolt termékek már most megrendelhetők, és a SMARTnet támogatási szerződéssel rendelkező ügyfelek számára ingyenes frissítésként érhetők el.
A Cisco olyan eszközöket és programokat vezet be értékesítési partnerei számára, amelyek elősegítik a teljes körű megoldások kis- és középvállalati szektorban való terjesztését. A fiókirodák teljesen egységes hang- és adatmegoldásainak konfigurálását, illetve telepítését felgyorsító Cisco IP Communications Express Quick Configuration konfigurációs eszköz mellett a Cisco az ügyfelek hálózatainak távfelügyeletére és kimutatások készítésére alkalmas távfelügyeleti eszközöket is kínál partnerei részére.
A Cisco kis- és középvállalati választékát a Cisco SMB Support Assistant csomag teszi teljessé. A mostantól hangátvitelt is támogató megoldással az ügyfelek elérhetik a Cisco műszaki szakembereit, letölthetik az operációs rendszerrel kapcsolatos karbantartási szoftververziókat, megelőlegezett cserekészülék-szolgáltatást vehetnek igénybe, hozzáférhetnek az SMB Support Assistant portálhoz, és használhatják a Cisco elektronikus klienseszközeit. A támogatási megoldás érthető, világos utasításokkal könnyíti meg a telepítést, a konfigurálást és a hibaelhárítást a felhasználók számára.