A NEW Észak- és Dél-Európai Ligája után létre kívánta hozni Közép-Európai Ligáját is. Elsőként Budapest csatlakozhat eme rangos körhöz, a 2000-es évre főszponzorként lapunk kiadója, a Prím Információ-technológiai Kft. vállalkozott a NEW támogatására, s hozzá csatlakoztak és csatlakoznak a neves média-, informatikai, telekommunikációs és internetes cégek.
A Prím-NEW első rendezvénye, a budapesti Internet Műhely január 24-én lesz Budapesten, azzal a felvállalt céllal, hogy az év szeptemberétől tovább terjeszkedjen Prága, Varsó, Ljubljana és Zágráb irányába. Ehhez az expanziós kommunikációs és üzleti stratégiához a NEW Internet Workshop kiválaszt olyan meghatározó támogató partnereket, amelyek mind Európában, mind pedig a szűkebb kelet-közép-európai régióban exkluzív szerepet játszanak az üzleti életben.
A NEW Internet Workshop fennállása óta a következő témákban tartott roadshow-kat Nyugat-Európa-szerte: Elektronikus kereskedelmi eszközök; Internetes tartalomszolgáltatók; A televízió és az internet összefonódása; Elektronikus közösség: kulcs a virtuális marketinghez. 1999. október elején, a négyévenként megrendezett genfi Telecom világkiállítással egy időben került sor a net-banking témában járatos start-up internetcégek bemutatására. Eddig 32 úttörő európai vállalkozás mutatkozhatott be a médiának, a befektetőknek és a szakmai partnereknek, s ez a szám az év végéig mintegy 50-re fog bővülni. Ebből a félszáz cégből hozza el a Prím-NEW Budapestre 2000 januárjában a 6-8 legdinamikusabbat.
Akar velük találkozni, megismerkedni, üzletre lépni?
A NEW-nak máris nagyon lojális és jól megcélzott közönsége van Európában, amelynek egyharmada befektetőkből, egyharmada a TOP 500-as és egyharmada internetes cégekből áll.
A rendezők elsősorban olyan magyar gazdasági partnerekkel kívánnak együttműködni az első budapesti roadshow-k megszervezésében, amelyek stratégiai előnyre szeretnének szert tenni azáltal, hogy elsőként ismerhetik meg és vezethetik be a magyar piacra az igen magas üzleti potenciállal rendelkező európai internetcégeket, esetleg saját szolgáltatásaikat kívánják még jobban megismertetni a roadshow-n jelen lévő médiával, illetve egyedülálló személyes kapcsolatrendszert óhajtanak kiépíteni közeljövőnk "internetüstököseivel".
A legelső (január 24-ei) közép-európai internetroadshow-ra 1999. november 20-áig lehet jelentkezni. A bemutatókon részt vehetnek olyan most induló vállalatok is, amelyek különleges internetes célirányú tudással, szolgáltatással, illetve termékcsaláddal rendelkeznek. Ezek a start-up cégek a tech@dvpa.ch e-mail címre küldhetik jelentkezésüket. A magyarországi szponzorok (internethozzáférés- és tartalomszolgáltatók, informatikai és telekommunikációs cégek, médiumok) a genfi Delta Vision, Producteurs Associés kommunikációs ügynökségnél jelentkezhetnek e-mailben: info@dvpa.ch.
Az Internet Műhely kiemelt szponzorainak a szervezők különleges helyet biztosítanak az eseményt megelőző feltáró tevékenységben, szervezésben és reklámkommunikációban, a roadshow konkrét lebonyolításában, valamint azt követően a start-up cégek technológiáját integráló, partneri, illetve befektetési együttműködésekben, hogy maximálisan lehetőségük nyíljon az akció felkarolásából fakadó összes PR- és gazdasági előny kiaknázására. Az internetroadshow kéthavonta ismétlődő mivoltából fakadóan az esemény házigazdáinak lehetőségük nyílik egyre kevesebb befektetéssel egyre több közvetlen és közvetett anyagi, illetve erkölcsi jellegű hasznot termelni. A fenti e-mail címek mellett a Prím Információ-technológiai Kft. telefonszámain is tudnak felvilágosítást adni, illetve a www.prim.hu/new oldalon részletesebben is elolvasható a Prím Network Economy Workshop célja, küldetése.