Mint arról nemrég
beszámoltunk, az Apple bevételeinek meglepően nagy
részét biztosító iPod család legújabb tagja kritikák kereszttüzébe
került sérülékeny kijelzője miatt. A cég eddig félresöpörte a kérdést,
ám az egyre hangosabb felháborodás miatt ma elismerte a hibát és
csereakciót jelentett be.
A cég elismerte, hogy a Nano-k egy igen kis része nem megfelelő kijelző-megoldással került kiszállításra, így a megjelenítő teljesen átlagos használat során is néhány nap alatt tönkremehet. A cég szerint az iPod család új zászlóvivője valóban érintett a problémában, ám csupán az eddig kiszállított modellek „1 százalékának tizede”, vagyis igen kevés készülék. Természetesen ez aligha vigasztalja az érintett tulajdonosokat, a cég mindenesetre ingyenese cserét biztosít. Érdekes adat, hogy a Matthew Peterson által felállított Nano hibabejelentő oldal óránként 30 e-mailt fogadott, az iPodok javításával foglalkozó iPod ResQ vállalat pedig bejelentette, hogy átmenetileg felemeli a cseréhez szükséges kijelző árát a jelentősen megugrott kereslet miatt.