Kedvezményprogramot indít a T-Com és a T-Online
forrás Prim Online, 2005. október 4. 11:28
2005. október 4-én a T-Com és a T-Online elindítja PoP
Kedvezményprogramját. A programhoz csatlakozó ügyfelek pontokat
gyűjthetnek, mely pontok egy részéért automatikus T-Com forgalmi
kedvezményt kapnak. A megmaradó pontok levásárolhatóak a T-Pont
üzletekben, illetve a T-Online beszámítja a szélessávú tartalmainak
fizetésekor.
Márkaváltásakor a T-Com célul tűzte ki, hogy az egyéni, valamint üzleti ügyfeleknek kínált termékportfolióra, továbbá a Magyar Telekom Csoportban rejlő szinergiákra építve az év folyamán számos új ajánlattal jelenik meg mind a hang-, mind az internetszolgáltatások területén. A T-Online Magyarország szándéka, hogy az ügyfelek még jobb és zavartalan kiszolgálása érdekében folyamatosan megújítsa termékkínálatát, fejlessze a hozzáféréseket, és új, az egyedi igényekhez jobban igazodó, innovatív tartalomszolgáltatásokat vezessen be.
2005. október 4-én a T-Com és a T-Online elindítja PoP Kedvezményprogramját. A programhoz csatlakozó ügyfelek pontokat gyűjthetnek, mely pontok egy részéért automatikus T-Com forgalmi kedvezményt kapnak. A megmaradó pontok részben levásárolhatóak a T-Pont üzletekben, illetve a T-Online beszámítja azokat a szélessávú tartalmainak fizetésekor. A programhoz a T-Com egyéni és üzleti ügyfelei, továbbá a T-Online otthoni internet szolgáltatással rendelkező ügyfelei csatlakozhatnak. A T-Com üzleti ügyfeleinek körében elsősorban a jellemzően 30 ezer Ft alatti havi számlanagysággal rendelkező ügyfeleknek ajánlja a programot.
A havi 30 ezer forint feletti telefonszámlával rendelkező vállalkozásoknak a T-Com a szintén októberben induló PoP Mega Hűségcsomagját ajánlja, amely egy díjmentesen igénybe vehető kiegészítő csomag, a számla nagyságával és az eltöltött idővel arányosan egyre növekvő kedvezményekkel.