1 milliárd azonnali üzenetet továbbítanak naponta a cégek alkalmazottai
Milkovits Gábor, 2005. október 5. 22:49
Az IDC piackutató legfrissebb adatai szerint a vállalati ügyfelek
mintegy 1 milliárd azonnali üzenetet (IM) továbbítanak naponta az
interneten, és ezzel a médium népszerűsége az üzleti szférában kezdi
megelőzni az e-mail-ét.
A szolgáltatásokhoz kapcsolódó piac az IDC szerint a tavalyi 315 millió dollárról öt éven belül 736 milliárdra nőhet, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a felhasználók kezdik felismerni a megoldás hasznosságát munkájukban, a szolgáltatók pedig olyan különféle kiegészítő alkalmazásokat kínálnak a számukra, mint például a VoIP internetes telefonálás. A piackutató mintegy 28 millió olyan felhasználóról tud, akik munkahelyükről használják a szolgáltatást. A megoldás népszerűsége különösen a pénzügyi szektorban és a közszférában növekszik látványosan, mivel itt a monitoring és az archiváló funkciók különösen fontosnak bizonyulhatnak.