Integrálja az eHealth és a Spectrum hálózatfelügyeleti megoldásait a Computer Associates. Ezzel a megoldással a korábbinál is proaktívabb módon biztosíthatók az elvárt kritikus szolgáltatási szintek a bonyolult hálózati környezetekben.
A bejelentés újabb lépés azon az úton, hogy a CA a 2005 júniusában megvásárolt Concord Communications (illetve az Aprisma Management Technologies leányvállalat) termékeinek integrálásával olyan átfogó hiba- és teljesítményfelügyelő megoldást hozzon létre, amely kiegészíti a CA Unicenter rendszerének hálózat- és rendszerfelügyeleti szolgáltatásait. A bejelentésre az eHealth és a Spectrum rendszer használói számára Bostonban megrendezett INSIGHT2005 konferencián került sor.
A két termék integrálása a következő előnyöket nyújtja:
- A eHealth rendszer automatikusan felismeri a Spectrum rendszer által felügyelt hálózati eszközöket, így nincs szükség a konfigurációs adatok újbóli bevitelére és folyamatos frissítésére.
- A Spectrum rendszer OneClick topológianézetén keresztül elérhetők az eHealth rendszer jelentései valós idejű és a trendeket is jelző nézetben. Így gyorsan megállapítható bármely felügyelt eszköz állapota, és a hibakereséshez részletes előzményadatok kérhetők le.
- A Spectrum rendszer OneClick felhasználói felületéről közvetlenül megtekinthetők az eHealth Live Health figyelmeztetései, amelyek segítségével csökkenthető a hálózati problémák száma, illetve átlagos javítási ideje. Ezek azok a figyelmeztetések, amelyek az adott időpillanatban még nem okoznak hibát, de arra utalnak, hogy később, amennyiben nem történik intézkedés, akkor hiba fog fellépni.