A Sony Ericsson most kezdi learatni a kutatás–fejlesztésre fordított korábbi beruházások gyümölcsét, hiszen a termékválaszték olyan rendkívül sikeres új modellekkel bővült, mint például a K750, a TIPA díjnyertes, 2 megapixeles felbontású, autofókuszos kameratelefon; vagy a rendkívül sikeres első walkmanmobil, a W800. Mindezen felül a K600 -nak köszönhetően a Sony Ericsson UMTS-telefonjai megjelentek a középkategóriás készülékek között is.
A negyedév során a vállalat a piacnál gyorsabban fejlődött, mivel a felső kategóriás telefonok népszerűsége pozitív hatást gyakorolt az eredményekre, és ez lehetővé tette az elérhetőbb árú, tömeggyártású modellek (például a T290, J210 és K300) bevezetését is. Az átlagos eladási ár (ASP) növekedett a negyedév során. Ez a termékválasztékban megjelenő felső kategóriás termékek arányának bővülését tükrözi.
A készülékek világpiaca továbbra is a vártnál gyorsabban növekedett, ezért a Sony Ericsson 2005-re 760 millió készüléket meghaladó értékre módosította a világpiaci kilátásokra vonatkozó becslését.