Az Epson Németország új marketingigazgatót nevezett ki
forrás Prim Online, 2005. október 24. 19:20
2005. november 1-től a marketing és az e-business vezetőjeként
Rolf-Hendrik Arens veszi át a marketing részleg - értékesítési csatorna
marketing és marketing-kommunikáció - vezetését. Emellett ő folytatja
majd az online-kereskedelem kiépítését és fejlesztését. A Meerbusch-ban
található német központból ő lesz a felelős a marketing és az
elektronikus kereskedelem koordinációjáért a német leányvállalat
értékesítési területén található mind a 13 országban.
Rolf-Hendrik Arens csaknem három éve dolgozik az Epsonnál, senior managereként már ő alakította ki a ellátási és fogyasztó hardver részleg értékesítését és marketingjét, majd ezeket később az újonnan létrehozott fogyasztói üzletágba integrálta. Ezt megelőzően a Debitel cég MIDRAY leányvállalatának márkabevezetés és értékesítés területeiért volt felelős.
Számára kiemelt fontossággal bír az inkább tartalmilag formált PR- és kommunikációs tevékenység, valamint a szakkereskedések és a kiskereskedelem csatornáinak célzottabb megkeresése. Kifejezett célja, hogy az Epsont a fényképnyomtatás és a projektorok területén az otthoni szórakoztatás területének piacvezető vállalatává fejlessze, továbbá hogy erősítse az elektronikus kereskedelmet.