Az LG és a Sanyo mobilokkal a legelégedettebbek az amerikai felhasználók
Milkovits Gábor, 2005. október 28. 11:37
A J. D. Power & Associates piackutató felmérése szerint az amerikai fogyasztók az LG és a Sharp mobiltelefonjaival a legelégedettebbek.
A 17 ezer háztartást érintő felmérés során olyanokat kérdeztek meg, akik kevesebb, mint 2 éve használják az adott készüléket. A felmérést a formatervezés, a működés (kezelhetőség), a különféle funkciók, a tartósság és az akkumulátor minőségének szempontjai alapján végezték. Az LG telefonok a külső kivitel és a kitűnő akkumulátor miatt kaptak sok pontot, míg a Sanyo készülékek a kezelhetőség, a tartósság és a funkciók tekintetében is előkelő helyen végeztek. Az átlag 100 ponthoz képest az LG és a Sanyo mobiltelefonok 107-107, a Samsung modellek 104, a Motorola készülékei 96, a Nokia telefonok 91, a Sony Ericsson mobilok pedig 88 pontot értek el, nem számítva a kisebb gyártókat.
A J. D Power szerint az újfajta funkciók, mint például a webalapú üzenetküldés vagy az e-mail vonzóak lehetnek egyes vevőrétegek számára, azonban a kezelhetőség és a fizikai megjelenés egyre nagyobb súllyal esnek a latba a szélesebb vásárlóközönség szemében.