A Time Warner is beszállna a videojáték- és mobilüzletbe
Genda Csongor Zoltán, 2005. november 6. 18:37
A világ legnagyobb médiakonszernje, a Time Warner azt fontolgatja, hogy
kipróbálnák magukat a videojáték és mobil üzletágakban is. Richard
Parson, a Time Warner elnöke a Financial Times-nak ugyanis azt
nyilatkozta, hogy ezeken a területeken még van mit bizonyítson az
amerikai médiabirodalom, és így könnyen elképzelhető, hogy a jövőben
megvásárolják valamelyik játékfejlesztő szoftvercéget.
A videojáték üzletág mellett azonban egy másik területen, a mobilvilág területén is nagy lehetőségeket látnak a médiakonszern szakemberei, és figyelik mind az amerikai mind az európai befektetési lehetőségeket. Parson azonban azt nem közölte, hogy mely játék- illetve mobilcégekre szeretnék kivetni hálójukat.
A Time Warner elnöke azt a hírt is cáfolta, miszerint vállalatuk megválna a nagy nyomás alatt lévő AOL internetes szolgáltatótól. Parson a konszern feldarabolására vonatkozó híreket is alaptalannak tartja, mondván, hogy nekik mint a világ vezető médiakonszernje feltétlenül meg kell őrizniük nagyságukat, hogy a szükséges invesztíciókat kivitelezhessék és az egyes részlegek ingadozásait kiegyenlíthessék.