Két és félszeres növekedés a rEVOLUTION kisvállalati CRM értékesítésében
forrás Prim Online, 2005. november 25. 13:08
A rEVOLUTION Software CRM-megoldásai iránt az év első 9 hónapjában kiugróan megnőtt az érdeklődés, amelynek következtében az értékesítés volumene 166%-kal haladta meg az előző év azonos időszakát. Ennek okát a társaság abban látja, hogy a kis- és középvállalati szektorban is egyre élesebb a piaci verseny, és a cégek felismerték, hogy az értékesítést és az ügyfélkapcsolatok kezelését segítő informatikai megoldásokat használók egyértelműen előnybe kerülnek.
A több mint 130, CRM-alkalmazást használó ügyfél mellett egyre több, korábban csak hagyományos ügyviteli rendszert használó cég érdeklődik aziránt, hogy meglévő Iroda++ szoftvere mellé, vagy akár önállóan is CRM-modult vásároljon.
A rEVOLUTION Software integrált ügyviteli rendszerrel rendelkező ügyfeleinek már mintegy 6%-a rendelkezik valamilyen partnerkezeléssel, vevői szokások elemzésével és az értékesítési folyamatok követésével kapcsolatos rendszerrel. Az értékesítések száma folyamatosan növekvő tendenciát mutat: a dobozos és az egyedi fejlesztésű CRM-megoldások értékesítésében a fejlesztő cég ez év első 9 hónapjában 166%-os növekedést ért el az előző év hasonló időszakához képest, és jelenleg is mintegy 15 CRM értékesítési ajánlat vár válaszra az ügyfelek részéről, ami közel háromszorosa a tavalyi év hasonló időszakában tapasztalt érdeklődésnek.
A rEVOLUTION szerint egyre több kis- és középméretű vállalkozás látja be, hogy az élesedő piaci versenyben ügyfeleik magas színvonalú kiszolgálása és a kereskedelmi folyamatok követése különböztetheti meg őket versenytársaiktól, és ez informatikai támogatással megvalósítható. Egy korszerű CRM-megoldás bevezetésével ugyanis több idő marad a tényleges értékesítési feladatokra, átláthatóvá válnak az ügyfélkapcsolatok és naprakész információk nyerhetők az összes ügyféllel kapcsolatos tevékenységről.
Az Iroda++ CRM-modul alapja a rEVOLUTION eredetileg különálló CRM Partnerkezelő szoftvere, amely közel 130 felhasználóját tekintve jelenleg Magyarország legelterjedtebb CRM-rendszere. A felhasználók között a magyar gazdaság iparágainak széles köre képviselteti magát, többek között az autókölcsönző, az oktatási szolgáltató- és a visszatérő ügyfelekre számító kereskedelmi cégek köréből. A kisebb méretű vállalatok érdeklődése elsősorban a dobozos CRM-rendszer felé irányul, a nagyobbak inkább a pontosabb testre szabást lehetővé tevő integrált CRM Partnerkezelő rendszert választják.