Elismerés az online piackutatásnak: PMSz tag lett az NRC
forrás Prim Online, 2005. november 29. 14:02
A Piackutatók Magyarországi Szövetsége tagjai közé fogadta az NRC
Piackutatót. Ezzel a 22 más tagvállalat közé bekerült az első
elsősorban online piackutatásokkal foglalkozó cég.
A Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSz) honlapján olvasható indoklás elismeréssel illeti az NRC 1999-től zajló folyamatos szakmai tevékenységét, hangsúlyozva, hogy a vállalat az elmúlt hat évben több olyan terméket is kifejlesztett, amelyek innovatív módon, új adatfelvételi módszerekkel segítik a magyarországi internetes kutatások fejlődését, elterjesztését. A PMSz ezen kívül kiemelte, hogy az NRC projektmenedzsment és freQuest kérdőívszerkesztő rendszerével hiteles és megbízható online kutatásokat készít a megbízóinak és más piackutató cégeknek, valamint, hogy a NetPanel.hu-val olyan online access panelt épített, mely egyedülálló módon mára több mint 50 ezer regisztrált taggal rendelkezik.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy cégünket tagjai közé fogadta a PMSz. Ez nem csak számunkra, hanem az online piackutatások számára is nagy elismerést jelent. A Szövetség keretein belül tovább fogunk dolgozni azon, hogy az online kutatásokat népszerűsítsük, ezzel segítve a hazai piackutatási piac növekedését nem csak a nagy-, hanem a kis- és a középvállalatok szintjén is.” – kommentálta a Szövetség döntését Klenovszki János, az NRC ügyvezetője.