A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.

forrás Prim Online, 2005. december 14. 13:40
A Griff-CRM Kft. a Microsoft CRM rendszerének legújabb verzióját vezeti be a telekommunikációs rendszerintegrátor Kern Communications Systems Kft. marketing-, értékesítési és vevőszolgálati folyamatainak támogatására.
Egy erőteljesen növekvő, ügyfelei megelégedettségre és a minőségi szolgáltatásokra kényesen ügyelő vállalkozás számára hamar megérik az igény a marketing-, értékesítési és vevőszolgálati folyamatok hatékony informatikai támogatására és a gyors vezetői döntések információ szükségletének kielégítésére.

"Cégünk az ipari mobil kommunikációs termékek forgalmazásában és rendszerintegrálásában nyújtott minőségi szolgáltatásai alapján került erőteljes növekedési pályára" - mondja Kern Pál, a Kern Communications Systems Kft. ügyvezető tulajdonosa - "Mára nélkülözhetetlenné vált egy modern számítástechnikai infrastruktúrára épülő, az ügyfélközpontú vállalkozási stratégiánkat támogató üzleti alkalmazás. Gondos mérlegelés után a Microsoft Dynamics CRM mellett döntöttünk."

"A rendszer bevezetését a Microsoft technológiai alap megteremtésévek kezdjük" - mondja Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. ügyvezető igazgatója - "A kisvállalatok számára optimális Microsoft Small Business Server csomag elemei biztosítják a kiszolgáló és adatbázis hátteret, és ezen működik majd a CRM alkalmazás, amely akár a megszokott Outlookból, akár mobil módon weben vagy tenyérszámítógépen segíti az értékesítők, vevőszolgálatosok és vállalati vezetők munkáját.

A CRM rendszer és a teljes vállalati alapszoftver-háttér a népszerű Microsoft OSL előfizetéses konstrukció keretében kerül használatba. A termékek telepítését és bevezetését a Griff-CRM Kft. szakemberei hajtják végre szoros együttműködésben a Kern Kft. munkatársaival.