A "push" technológia nem csak újra lesz, hanem már van is. A Compaq cég például a programfrissítésekhez használja (eService). Azoknak az ügyfeleknek, akik megrendelik a folyamatos karbantartási szolgáltatást, a Compaq a "push" módszerrel továbbítja a frissítéseket. Újabb résztvevők ebben a ringben: Cisco, HP, SAP, US-West. A módszer olcsó lehet a vevőknek, folyamatosan csepegő pénzt jelenthet a szoftvergyártóknak, és drámaian csökkenti a ráfordításokat. Ráadásul a vevők elégedettsége is messze jobb lehet, mint a hagyományos üzletláncok fenntartásával. Nem véletlen például, hogy az SCO cég 100 százalékos osztaléknövekedést produkált az elmúlt évben. A hagyományos csatornáiban felhalmozódott veszteségeket egyszer s mindenkorra leírta, majd áttért a teljesen hálózatorientált licenckereskedelemre. Döntő mértékben a költségek drasztikus csökkenése hozta meg neki az üzleti sikert. Ez tanulságul szolgálhat a magyar szoftvercégeknek is. Nálunk akár országos szervizhálózat kiépítése is elkerülhető lenne e-üzleti megoldásokkal.
A Compaq az utóbbi 15 hónapban már vagy 13 millió szoftverfoltozást és -frissítést oldott meg a Polite használatával. A Cisco is a BackWeb módszerével értesíti 11 000 partnerét a felmerülő problémákról, valamint az új termékekről és kedvezményekről. Így igen rövid határidejű, relatíve nagy hasznot hozó akciók szervezhetők.
A Gartner Group is úgy véli, hogy a "push" ismét feltámad. Főként, ha a hálózatok is izmosodnak. Minden olyan helyen jól szolgálhatnak, ahol személyre leszabott elektronikus információkat kell eljuttatni a végfelhasználóhoz. Újraéledhet a tőzsdeinformációk közvetítése, de más, hasonló információfolyamok is hasznosíthatják a technológiát. Alkalmazásszerveri igények kielégítésére azonban más technológiák alkalmasabbak. A "push" tehát nem mindenható, de az e-üzletben fontos helyet kaphat.