Linksys One: internet, telefon, fax, hálózat egyben
forrás Prim Online, 2006. január 4. 14:52
A Linksys, a Cisco Systems otthoni és kisvállalati megoldásokat
fejlesztő divíziója bejelentette Linksys One elnevezésű,
kisvállalkozásoknak készült új megoldáscsomagját. A Linksys One olyan
teljes körű, kedvező árú, könnyen telepíthető IP alapú
szolgáltatásplatformot takar, amely központilag üzemeltetett,
díjfizetés ellenében igénybe vehető kommunikációs megoldásokat nyújt.
Az AMI Partners piackutató cég felmérése szerint világszerte 35 millió száznál kevesebb alkalmazottat foglalkoztató kisvállalkozás működik. Ezek 2005-ben előreláthatóan több mint 12 milliárd dollárt költenek majd hálózati és távközlési infrastruktúrájuk kiépítésére. Számítások szerint a kisvállalkozások 2010-ben várhatóan több mint 19 milliárd dollárt fordítanak hang- és adatátviteli alkalmazásokra.
A kisvállalkozásoknak immár nem érdemes külön-külön internet-hozzáférést, telefonrendszert és számítógépes hálózatot fenntartani és felügyelni, mivel a Linksys One egyetlen, konvergens szolgáltatási platformmal minden igényt kielégít: legyen szó telefonról, faxról, hálózati adatátvitelről, internetről vagy üzleti alkalmazásokról. A cégeknek nincs más dolguk, mint egy Linksys One megoldásokat kínáló szolgáltatóhoz vagy viszonteladóhoz fordulni, megadni, hogy hány Linksys One hardveres eszközre és milyen szolgáltatásokra lesz szükség, és alig egy óra leforgása alatt kész az egész irodai kommunikációs rendszer.
A Linksys One megoldást a professzionális szolgáltatók bérüzemeltetéses formában teszik elérhetővé, az értékesítést, telepítést és szervizelést viszonteladók végzik. A Linksys One Hosted Small Business System egy csomagban kínál nagysebességű internetkapcsolatot, üzleti minőségű hang-, video- és adatátviteli hálózatot és üzleti alkalmazásokat. A komplex kommunikációs szolgáltatásokhoz korszerű biztonsági, felügyeleti és monitoring-funkciók kapcsolódnak, a VoIP-forgalomhoz pedig a szolgáltatók QoS-támogatást nyújtanak.