1992-es szenzációs bevezetésük óta a Panasonic 3CCD-s videokameráiról nagy elégedettséggel írt a szaksajtó az általuk nyújtott kiemelkedően magas képminőségnek köszönhetően. A tavaly kibocsátott GS250-est pedig ezen belül is kimagaslóan értékelték mind a fogyasztók, mind a szakma képviselői egyaránt, hozzátéve azt, hogy a kiváló képminőség mellett a felhasználóbarát kialakítás, az egyszerű működtetés is a készülék nagy előnyei közé tartozik.
A 3CCD-s rendszert leginkább szakmai berkekben ismerik, mivel a professzionális videokamerákban a legmagasabb színvonalú képfeldolgozás miatt ezt a rendszert alkalmazzák: a technológia a színek valósághűsége és árnyalása, valamint a részletgazdagság tekintetében egyaránt utolérhetetlen. A Panasonic élen jár ezen a területen, olyan eszközökkel szerelve fel kompakt videokameráit, amelyekkel a nagyközönség is élvezheti a csúcstechnológia előnyeit.
Emellett egy másik egyedülálló Panasonic technológiát is meg kell említenünk, az O.I.S. képstabilizációs rendszert, mely optikai megoldással korrigálja a kézremegés hatását, így precíz, tiszta képet eredményező filmezést tesz lehetővé, anélkül, hogy minőségromlást eredményezne. Ráadásul ez a technológia az állóképkészítésnél is rendelkezésre áll, hogy ne csak a videofelvételek, hanem a fotók is tökéletesen élesek legyenek.
Ami az optikát illeti, mindkét modellben mestermű kapott helyet a Leica Dicomar objektívek formájában, melyeket az egész világon elismert optikai céggel közösen terveztünk. Ezek az objektívek alacsony szórású üvegből készülnek, és olyan speciális, többrétegű bevonattal rendelkeznek, amelyek minimálisra csökkentik a becsillanás és a szellemképeffektus megjelenését a képeken.
Vállalatunk az új modellek megtervezésekor nagy figyelmet fordít a felhasználók és a szakújságírók véleményének meghallgatására is. Ennek megfelelően olyan termékskálát hozott létre, amely nemcsak a nagy precizitású felvételkészítés területén nyújt kivételes teljesítményt, hanem használata is egyszerűbb. Az AGS (Anti Ground Shooting) például olyan funkció, amely megakadályozza a felvételi kapacitás és az energia pazarlását, azáltal hogy a készülék pozíciója alapján érzékeli a nem tudatos felvételkészítést, és automatikusan leállítja a rögzítést. A Súgó üzemmód a kezelőfelület olyan funkciója, amely elmagyarázza a kijelzőn megjelenő ikonok funkcióit. Ezek a fejlesztések azért fontosak, mert valós filmezési szituációkban előforduló problémákra adnak megoldást.
Idén a nagy zoom termékvonal két új, - igen erős nagyításra képes – modellel gazdagodik, melyek a 30-szoros zoomkapacitás ellenére rendkívül kompakt házban jelennek meg, és bámulatos élességgel képesek a távoli tárgyak megörökítésére is. Természetesen ez a sorozat is profitál számos más fejlesztésből. Ugyanazzal a Súgó üzemmóddal rendelkeznek például, mint a 3CCD-s modellek, és olyan felhasználóbarát dizájnnal készül, amely még könnyebbé és kényelmesebbé teszi a videokamera tartását és használatát.
A Panasonic a konkrét filmezési szituáción túl is gondoskodni kíván a házi videofelvételek nyújtotta szórakozásról. Ehhez két szerkesztőszoftver is hozzájárul (néhány kivételével az összes modell tartozékaként), tovább fokozva a Panasonic videokamerák kihasználhatóságát. A „SweetMovieLife” nevű szoftverrel még az abszolút kezdők is élvezetes módon szerkeszthetik meg saját filmjeiket, követve a képernyőn megjelenő utasításokat, akár háttérzenét vagy képaláírásokat rendelve a felvételekhez. A másik, a „MotionDV STUDIO 5.6LE” pedig egy korábbi fejlesztésű szoftver újabb verziója, amellyel már komolyabb munkát végezhetünk, akár a szélesképernyős formátumra történő átszerkesztés lehetőségét is kihasználva, hogy filmjeinket teljes méretben élvezhessük szélesképernyős televízión.
A DVD- és SD-kamerákhoz hasonlóan a Panasonic miniDV-rendszerű digitális videokamerái sokféle lehetőséggel állnak a felhasználók rendelkezésére, egytől egyig hibátlan képminőséget és egyszerű használatot biztosítva, hogy a házi filmkészítés mind a felvétel, mind az utómunkálatok alatt élvezetes legyen.