Microsoft Dynamics CRM 3.0 a Miele Center-nél
forrás Prim Online, 2006. január 16. 14:43
A Titanium Consulting Kft. a Microsoft CRM rendszerének legújabb
verzióját vezeti be az exkluzív konyhabútorok és készülékek
értékesítésével foglalkozó Miele Center marketing, értékesítési és
vevőszolgálati folyamatainak támogatására.
Egy a vevői elégedettségre és a minőségi szolgáltatásokra kényesen ügyelő vállalkozás számára hamar megérik az igény a marketing, értékesítési és vevőszolgálati folyamatok hatékony informatikai támogatására és a gyors vezetői döntések információ szükségletének kielégítésére. „Nélkülözhetetlenné vált egy modern számítástechnikai infrastruktúrára épülő, az ügyfélközpontú vállalkozási stratégiánkat támogató üzleti alkalmazás. Gondos mérlegelés után a Microsoft Dynamics CRM mellett döntöttünk.” – mondja Papp Balázs, a Miele Center ügyvezető tulajdonosa.
„A rendszer bevezetését a Microsoft infrastruktúra megteremtésével kezdjük.” – mondja Zömbik Zsolt, a Titanium Consulting Kft. ügyvezető igazgatója – „A kisvállalatok számára optimális Microsoft Small Business Server csomag elemei biztosítják a kiszolgáló és adatbázis hátteret, és ezen működik majd a CRM alkalmazás, amely akár a megszokott Outlook-ból, akár WEB-en vagy tenyér- számítógépen segíti az értékesítők, vevőszolgálatosok és vállalati vezetők munkáját.”
A megoldás bevezetését a Titanium Consulting Kft. szakemberei hajtják végre szoros együttműködésben a Miele Center munkatársaival.