Sikeresen befejeződött a csaknem 10 milliárd forint forgalmú, több mint 250 dolgozót foglalkoztató Maszer építőipari kivitelező társaságnál a MonDoc System elektronikus ügyiratkezelő rendszer bevezetése. Újdonsága, hogy ezúttal a Montana Rt. a teljes építőipari projektek életciklusát lefedő elektronikus ügyiratkezelő rendszert vezetett be.
A MonDoc System-ben minden ügyfelünk megtalálja a számára legkedvezőbb, leghasznosabb funkciókat. A rendszer bevezetése során pedig a Montana a jól bevált modulokból testre szabott változatot épít. – kommentálta a sikeres átadást Kun Éva, a Montana Rt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Az építőipari projektek különböző fázisai, a kivitelezéssel kapcsolatos információk a MonDoc System-nek köszönhetően a földrajzilag és szervezetileg elkülönülő helyeken is (pl. építési területeken) egységesen működtethetőek és a tárolt adatok kezelhetővé váltak. Az elektronikus ügyiratkezelés hiánya ügyviteli zavarokat okozhat, számtalan esetben párhuzamosságok alakulhatnak ki a folyó ügyek intézésében, a dokumentumok visszakereshetősége nehézségekbe ütközhet, a határidők manuális kezelése indokolatlan csúszásokhoz is vezethet. A MonDoc System segítségével az ilyen jellegű problémák könnyen kiküszöbölhetőek.
Az egységes, könnyedén megtanulható felhasználói felületnek köszönhetően a Maszer munkatársai különösen gyorsan elsajátították a szükséges ismereteket. A már működő MonDoc System minden részletre kiterjedő megoldást nyújt a Maszer Rt. vállalatirányítási ügyvitelének működtetésére.