2005 után újra duplázni készül az Allied Telesyn Magyarországon
Kovács Attila, 2006. január 24. 13:23
Évértékelő sajtótájékoztatót tartott ma Budapesten az Allied Telesyn (AT) Magyarország. A hazai eredményeket Szuszkó László, a cég vezetője ismertette, a cégcsoport régiós és hazai terveiről pedig Miodrag Szundics, az AT közép-európai alelnöke és ausztriai vezérigazgatója beszélt.
Magyarországi eredmények (2005): megduplázódott a forgalom, új (második) disztribútor (Young BTS Kft.) lépett a színre; 40 új viszonteladóval bővült a partneri kör; átalakult értékesítés: a forgalom 70%-át a "vállalati kategória", 30%-át az egyszerűbb, úgynevezett "connectivity" termékek értékesítése adta; a legnagyobb forgalomnövekedést az internetszolgáltatói termékek eladásában érte el az AT (iMAP - integrated multiservice access platform -, PanTel, TVnet referenciák); bevezetésre kerültek a NetPower szolgáltatások; biztató kormányzati szektorbeli szereplés: öt AT-viszonteladó kvalifikálta magát a közbeszerzési eljárásokban; a Polygon rendszerinterátori támogatásával az AT szervizszolgáltatásokat kínál végfelhasználók és viszonteladók számára.
Hazai tervek (2006): a múlt évi eredmény megduplázása; a vállalati piac és a szolgáltatások további erősítése; konferenciák rendezése kormányzati szervezetek számára; az összesen mintegy 80 viszonteladó összetettebb projektek levezénylése szempontjából való mélyebb technikai képzése; eladásösztönző program bevezetése; a technikai tanácsadói szolgáltatás további erősítése, finomítása; a vállalati adathálózati megoldások közül a középkategória további erősítése.
Az AT régiós eredményeiről/terveirő: 2005-ben nagyon jó évet zárt az AT Közép-Európában, köszönhetően nem kis mértékben a Triple Play technológia alkalmazási sikerének; idén a hálózati eszköz- és megoldásforgalmazó cég 40%-os növekedést tervez a régióban; rövidesen egy új szoftverrendszerrel és végponttól-végpontig terjedő nagyvállalati hálózati megoldással jelentkezik a cég; a vezeték nélküli hálózatok terén is megjelenik komplex megoldásokkal az AT, miután a wireless technológia terén professzionális japán Root céget megvásárolta.
Miodrag Szundics szerint a magyar piacon az AT a legszebb növekedést hozta a régió szereplői közül. Így reális várakozás 2006-ra az itteni árbevétel megduplázása.