BT: hívásirányító megoldás a Microsoftnak

forrás Prim Online, 2006. január 26. 17:02
A BT kétéves szerződést írt alá a Microsoft tervezett nemzetközi OneCall telefonos ügyfélszolgálatának irányítására.
A szerződés szerint a BT tervezi, felépíti, felfejleszti és irányítja azt a megoldást, amely egyetlen hálózatalapú ügyfélszolgálati miliőbe egyesíti és kezeli a Microsoft világszerte lévő ügyfélszolgálatait.

A szerződés szerinti felfejlesztés ütemterve 18 hónapot igényel a Microsoft 77 ügyfélszolgálatában a világon, melyek száma potenciálisan több mint 100 központra bővülhet világszerte. A OneCall megoldás lehetővé teszi, hogy a világszerte megtalálható Microsoft telefonos ügyfélszolgálatok hívásirányítását központilag irányítsák, ami az ügyfélszolgálat színvonalának és az ügyfélszolgálati munkatársak hatékonyságának emelkedését eredményezi. A telefonos ügyfélszolgálatok javítják az ügyfelek kiszolgálását, az értékesítést és a marketinget.