Trendek 2006-ban: internetes keresés, lányoknak szánt videojáték, előfizetéses rádió

forrás Prim Online, 2006. február 1. 16:50
A Deloitte technológia, média és telekommunikációs (TMT) csoportjának előrejelzése szerint 2006-ban az internetes keresés megelőzi majd az e-mailt, mint leggyakrabban használt digitális alkalmazás, a lányok rákapnak a videojátékokra, és teret nyer az előfizetéses rádió. A mobiltelevízió népszerűsége ugyanakkor visszaesik, a 3G bevezetése a vártnál lassabb ütemben zajlik, és növekszik a digitális szakadék.
"Bár a technológia, telekommunikáció és média/szórakoztató iparágak kétségkívül közelednek egymáshoz - mondta Phil Asmundson, a Deloitte egyesült államokbeli TMT csapatának vezetője -, minden egyes területen azonosítottuk a 2006-ra várható trendeket. Az évnek nagy győztesei és nagy vesztesei is lesznek - néhányan pedig, mint mindig, lassabban nyernek majd teret, mint ahogy azt a kezdeti lendület sejtette."

A tanulmány által megjelölt fő trendek a következők:

Technológia

Távközlés



Média és szórakoztatóipar