A Convergys budapesti létesítménye széles körű személyzeti szolgáltatásokat nyújt
forrás Prim Online, 2006. február 13. 15:25
Az ügyfélgondozási-, a humánerőforrás- és számlázási szolgáltatások
globális piacvezetője, az amerikai Convergys bejelentette budapesti
létesítményét, amely 10 nyelven, 15 ország, több mint 25 ezer
munkavállalóját támogatja majd.
A Convergys, a világ legnagyobb kiszervezett contact center szolgáltatója úgy nyilatkozott, hogy a budapesti létesítmény megkezdte működését és a tervek szerint 2009-re éri el maximális, körülbelül 300 fős alkalmazotti létszámát.
A budapesti létesítmény a Convergys első közép-európai szolgáltatási központja és elsődlegesen a vállalat személyzeti tanácsadói üzletágának 4 ügyfelét szolgálja ki. Az itt nyújtott személyzeti tanácsadói szolgáltatások között szerepel egyebek között a bérezési és egyéb juttatások adminisztrációja, a képzési erőforrások és a munkaerő toborzás.
Budapestről a Convergys Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Angliában és még 10 más országban működő ügyfeleit támogatja. Túlnyomórészt magyar alkalmazottai olyan nyelveken nyújtanak szolgáltatást, mint amilyen például a holland, héber, lengyel, román, svéd és török.
Forgács Judit, a Convergys Employee Care EMEA üzletágának igazgatója elmondta: „A Convergys új, csúcstechnológiával felszerelt létesítménye Magyarországon megerősíti elkötelezettségét a multinacionális vállalatok számára globális szinten nyújtott, kiszervezett személyzeti szolgáltatások területén”.
„A létesítmény a Convergys nemzetközi expanziójának is fontos állomása. A budapesti központból ugyanúgy összpontosítunk kiszervezett személyzeti gondozási szolgáltatásaink techonológia-vezérelt folyamatos javítására, mint ahogyan azt meglévő ügyfeleink hosszú távú kapcsolatunk során már megszokhatták”.