Az eddig eltelt hat hónap tapasztalatai alapján elmondható, hogy az áruház forgalma exponenciálisan növekszik, és a vevők is elégedettek. Az eBolt internetes kérdőívét több mint 800-an töltötték ki, és 92%-uk meg volt elégedve vásárlással.
Míg a Carnation Consulting nemrégiben közreadott felmérése szerint Magyarországon az online üzletek az idén még csak havi 300 ezer forintnyi árut forgalmaznak, az eBoltnak a novemberi forgalom alapján már reális reménye van arra, hogy a decembert 5 millió felett zárják, 2000-re pedig havi tízmilliós átlagforgalmat terveznek. A Carnation Consulting által 1999-re becsült, 84 milliós teljes hazai online áruházi forgalom közel negyedét teszi ki az eBolt, annak ellenére, hogy az áruház az év közepén indult. Ha az időarányos adatokat vennénk figyelembe, akkor a teljes magyar internetes áruházakban bonyolított forgalom közel felét az eBolt bonyolította önmagában. Hasonló eredményeket mutat az eBoltban egy vásárló által elköltött összeg, más virtuális boltok tapasztalataival összehasonlítva. Az eBoltban egy vásárló ugyanis ötször nagyobb összegben költ a Carnation-féle átlaghoz képest.
A most megnyíló szórakoztatóelektronikai üzletben külön említést érdemel a Sony márkabolt, amelyben a teljes Sony-kínálat megtalálható, így a részletes műszaki leírások és fotók nyújtotta információk mellett a minőséget maga a márkanév garantálja. A televíziótól, a videón át a hifi-berendezésig minden megtalálható itt, de azok sem csalódnak majd, akik pusztán a fényképezőgépükben szeretnének elemet cserélni, mindez igen versenyképes árakon.
Ugyancsak viszonylag friss bővítésnek tekinthető a fotó- és optikai szaküzlet, amelyben márkás fényképezőgépek, távcsövek és kiegészítők vásárolhatók.
Az áruház bővítése mindezzel még nem ért véget, hiszen a főként kis- és közepes méretű cégek igényeire tervezett irodatechnikai szaküzlet is rövidesen megnyitja virtuális kapuit - egyáltalán nem virtuális termékkörrel.
Érdemes az áruházat gyakran felkeresni, mert minden nap más-más termék kapható akciós áron. Ezek a napi akciók azonban az internet nyújtotta lehetőségeket kihasználva valóban csupán 24 óra hosszat érvényesek, így minden látogató találhat magának megfelelő terméket. Emellett természetesen más akciók is ösztönzik majd a vásárlást, így például az eBoltban is kapható az Elender akciós internet-előfizetése, amellyel két hónap előfizetési díjért négy hónapot lehet internetezni.
A nagy áruházak a valós világban is sok-sok kapuval rendelkeznek, hogy ezzel is segítsék a vásárlók szabadabb mozgását. Nem lehet ez másként az eBolt virtuális világában sem. A júniusi nyitás óta a korábbi bejáratok mellett (www.ebolt.hu, www.prim.hu, www.szamitastechnika.hu) új kapuk nyíltak az eBoltra az MTI, a Byte és a Népszabadság Internet Plaza oldalain (www.mti.hu, www.byte.hu, www.plaza.nepszabadsag.hu). Ezzel is jelezve, hogy itt egy valóban nagy áruház épül.